January 01, 2012

The year 2011


Ingen tvil om at bloggeåret 2011 har vært innholdsrikt. Jeg har prøvd meg på en liten
kavalkade av året som har gått, og du og du så artig det er å gå igjennom alle bildene
på harddisken. Jeg får bekreftet at jeg faktisk HAR uttrettet noe og fotokunnskapene
har tatt seg opp. Jeg nyter å ha mange givende interesser, og å ha et så godt sted som dette
å samle dem på. Ikke minst å kunne dele dem med likesinnede, positive medbloggere
og følgere! Takk for alle tilbakemeldinger og smil. Blogging hadde absolutt ikke vært det
samme uten dere.

Her kommer et bilderas fra 2011, heng med!

(For å sjekke ut fler innlegg fra de forskjellige månedene trykk på måneds-overskriften.)



En stor takk til Creature Comforts blogg, hvor jeg har funnet fine tapebiter til å laste ned.
Et mål for 2012 er å lære meg photoshop, har så lyst til å kunne bruke det til design her
på bloggen. For månedsoverskriftene over, har jeg lastet opp tape bildet i picnik ,
skjert det til og tilført skrift. Funker fint på denne måten også, men forestiller meg at
det er mer tungvindt enn å fikse det til i photoshop.

Har du tips hvor man kan finne fremgangsmåter til hvordan gjøre enkel design med bilder
i photoshop, så rop ut! Det vil jeg sette stor pris på.

Fortsatt GODT NYTT ÅR til deg!

8 comments:

  1. Det er i grunnen greit å ta en sånn gjennomgang og oppsummering for man finner ut at man faktisk har utrettet en hel del i løpet av et år. Riktig godt nyttår!

    ReplyDelete
  2. For en flott kavalkade, du er så flink og inspirerende! Godt nyttår gleder meg til å følge med videre!

    ReplyDelete
  3. kjære vene, for noen skatter du har, og for et hjem, jeg blir helt varm av å se bildene dine. ELSKER STILEN DIN.
    og tusen takk for kjempesøte kommentarer hos meg!
    OG - godt nytt år!

    *maria

    ReplyDelete
  4. Et herlig år, med mange fine og inspirerende bilder :D gleder meg til å følge deg dette året også ;) Klem fra AM

    ReplyDelete
  5. Å, for en deilig oppsummering av 2011 :)
    Herlige farger, bilder og ord!
    Gleder meg til å følge denne flotte bloggen din videre i 2012.
    Ønsker om å bli bedre å redigere jeg også... Det ser så gøy ut!
    Nyttårsklem May Helen

    ReplyDelete
  6. Godt nyttår! Og for en flott bildekavalkade! Skjønner bare så innmari godt hvorfor jeg følger bloggen din :) Ha en finfin dag!

    ReplyDelete
  7. Tack för en trevlig årskrönika och en varm önska om ett Gott Nytt kreativt År

    ReplyDelete
  8. Vad mycket fina och roliga saker du haft för dig under året! :-)

    Gott Nytt 2012 på dig! //Petra

    ReplyDelete

Comments makes me smile!