December 23, 2011

Tilbake til jul.


Det føles som en liten evighet siden jeg har vært her inne nå.
I slutten av forrige uke ble vi hardt rammet av omgangssyke, først ut Nanino og så pappaRottefinn
og meg. Samtidig. Så dårlige har vi ikke vært på lenge, lenge. Så var det lille Nanino sin tur igjen.
Nå krysses alt vi har for at det skal slutte her.

I dag er det jo lillejulaften blitt, og julefreden har senket seg. Det er et hav av ting jeg skulle
ønske jeg hadde fått gjort, og kanskje også burde ha gjort.. ( sende julekort / pakke inn de siste
gavene/ vasket badet for å nevne noe ). MEN, det skjer ikke nå. Ingen dårlig samvittighet.
 
Nå er det jazz på platespilleren, chips på bordet og bena høyt hevet.
Lukten av dryssende granbar og kongerøkelse, i fin forening med den bobblende gleden i magen.
Jeg tenker på morgendagens julefering i stua med venner og familie. Det blir fint, gøy, stress og kaos.
Men mest av alt veldig, veldig hyggelig.

Jeg gleder meg!

God lillejuleaften til deg, i morgen er det JUL.

10 comments:

  1. Godt å høre at du føler deg bedre nå.
    Og bare la det uvaskede være uvasket. Jula blir fin allikevel.

    Ta godt vare på deg selv og dine, vennen. Ha en GOD jul.

    Mange, mange klemmer fra meg, som er så glad i deg.

    ReplyDelete
  2. Sååå koseli dere har pyntet! Kanskje du kan sende ut nyttårskort, det har jeg gjort når jeg ikke har fått sendt julekort :) Like hyggeli det :) Vaskefilla forsvinner sikkert ikke!
    Huff omgangssyken er noe dritt! Å di små blir så hardt rammet, gjør så vondt i hjerte! Riktig gooo bedring til lille vennen! Vi hatt forkjølelse og akutt feber tilstander i et uke nå, men idag lysnet det litt :)
    Bobblende glede...er det småfålk på vei ;)?
    Kos kos deg med alle dine kjære i morgen! Gledelig jul til deg og dine!!

    mvh :)

    ReplyDelete
  3. God jul til deg! Kos dere masse i morgen! :)

    ReplyDelete
  4. Huff, så kjedelig :(
    ...også TO omganger da, stakkars jenta.

    Nydelig julestemning hos dere.
    Fin fin jul te dæ og dine Mumsi!
    Klæm Siw

    ReplyDelete
  5. Ha en riktig god jul, så spennde med feiring i egen stue. og så fantastisk tre dere hadde!

    Håper dere holder dere friske resten av julen!

    ReplyDelete
  6. God jul til deg!! Herlig juletrepynt :)

    ReplyDelete
  7. God jul til deg og dine kjære!!
    her har vi heller ikke gjort alt vi hadde hatt lyst til...;)
    god klem fra meg

    ReplyDelete
  8. God bedring til ungen din da:) Håpe hun blir fort frisk!

    God jul! Kos dere masse :)
    Klem Lene

    ReplyDelete
  9. Godt dere er på bedringens vei. Ønsker dere ei fin og sykdomsfri jul:-)
    Klem, Elin

    ReplyDelete
  10. Takk alle sammen! Her er vi friske og ikke fullt så raske igjen ;) Setter så stor pris på å være i form igjen!

    God JUL til dere, måtte den bli den beste.

    AnnKristin: Den bobblende gleden er det jeg som sitter inne med, elsker julen ;) Men ikke noen små folk på vei :) Hihi.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!