December 05, 2011

Stelleplass med interessante obsevasjoner

Nanino sin stelleplass på barnerommet forandrer seg i takt som hun blir større.


Nå er det spennende, gjennkjennelige bilder å peke på, som er inn. Nye ord tas i bruk for hver
dag som går. Boksing på den hengende blomsten er også en givede aktivitet. Tro det eller ei.


Bildene er spillbrikker fra et gammelt lottospill, klistret opp på sidene med tack-it.
Barbapappa og barbamamma passer mykt på kantene og får utdelt klemmer rett som det er.
Og ekstra pute for hodet har også måttet tilføres, lille jenta har jo blitt så lang.

Det er ikke alltid like lett å ligge stille for en liten Nanino, men noe artig å se på hjelper på.

Har du noen gode tips for stelleplassen?


PS: Vel hjemme igjen fra herlige Amsterdam! 
Med en syk pappaRottefinn ble det en rolig tur, med masser av tid til å ta bilder.
Gleder meg til å dele noen med dere.

7 comments:

  1. Fineste stelleplassen for Naninoen din sin:) Her får hun jammen meg stimulering mens hun blir "omsorget" for:)
    Så trist pappaRottefin ble syk i Amsterdam da, men jeg gleder meg til å se bildene derfra:) Kanskje du har fått med deg "bits and bobs" hjem også:)
    ha en finfin tirsdag, Mumsi:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  2. For en trivelig liten plass!

    ReplyDelete
  3. Oi, så fint! Skjønner jeg har litt å lære når det kommer til stelleplasser. Da jenta min var liten var hun heldig om hun hadde noe å se på i det hele tatt. Dette var jo helt nydelig!

    ReplyDelete
  4. Så koselig stelleplass. Jeg måtte ta ned tegningene jeg hadde over stellebordet til Mathilden i dag, for hun hang opp etterveggen og reiv i de :D Fikk jo aldri på klærne. Må finne på noe annet nå. 15 min for det som skulle være et superraskt bleieskift før vi gikk ut, var litt lenge :D

    ReplyDelete
  5. Hyggelig å høre ;) Takk skal dere ha for fine kommentarer. JA det er ikke bare bare å ligge stille når mamma vil at Nanino skal ligge stille.. ;)

    Gult hus i svingen: Ja pappaRottefinn hadde det ikke så godt, influensa med lungebetenelse har han fått bekreftet at det er nå. Issj.. Men vi gjorde det beste ut av det ;) Godt å ta det helt rolig også.

    ReplyDelete
  6. så herlig!
    ..likte smirnoff hånduken ;)

    ReplyDelete
  7. mitt tips er å la ungen stå når hun blir stelt og la henne ha noe på stelleplassen å holde på med i mens. :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!