December 27, 2011

Romjulsreise

Så var vi på tur igjen.
Tog tur til Sørlandet i jula var ikke så ille som jeg hadde trodd, sånn plassmessig.


Med togsjuke-messig var det helt forferdelig. Jeg blir så kvalm! Det er da jeg setter stor pris på at
Nanino er flink til å holde seg selv underholdt og at pappaRottefinn er flink til å ta vare på oss.
 


Herlige romjulen.
Dager der jula fortsatt er gjeldende, og tid med familie og venner står i fokus. 
Togturen til tross, det har vært så godt å komme på julebesøk til sviger`s på sørlandet.
Enda flere gaver og julemat i julepyntet hus. To skjønne besteforeldre har ønsket oss mer
enn velkommen.

Jeg er så takknemlig for at vi har det så godt. Vi er heldige.

Mine tanker er med alle dem som er berørt av stormenes herjinger. Jeg følger trist med
på nyhetene og ser vantro på alle ødeleggelsene stormen har medført.

1 comment:

  1. Må bare si det: fy søren så fin kjolen til frøkna di er!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!