December 01, 2011

Om å male igjen


Vi er inne i avslutningsfasen av våres prosjekter før den store juleutstillingen på skolen.
Elsker å se alles arbeider skride frem og ta form. Hver dag er det noe nytt å forundre seg over.
Jeg blir så inspirert og gira at jeg av og til går rundt meg selv og vet ikke hvor å begynne.
SÅ mange muligheter og så mye tilrettelagt for å utfolde seg!



Etter 3 uker med fotokurs nå har jeg endelig tatt fatt på malingen igjen. Etter over 1 år uten å male
bilder må jeg si at det er en helt fantastisk følelse å begynne igjen. Nå vil jeg bare male, male, male!

 

Du skal nok få innvitasjon til juleutstillingen. Lover å si i fra når den er ferdig.
I år går vi nemlig for den beste juleutstillingen noensinne. 

7 comments:

  1. DET bildet med prinsen og prinsessen vil jeg ha på en hedersplass her i stua!
    Jeg lurer veldig på hvilken skole du går på? skjønner om det er hemmelig altså ;-)

    ReplyDelete
  2. Så spennende, skulle gjerne ha kommet, men det er vel ikke akkurat i Trondheim du bor, vel?

    ReplyDelete
  3. Ja! Vil på juleutstilling!! :)

    ReplyDelete
  4. Surrealismen er en av de epokene jeg elsker! Dali var helt vill på det :D Jeg elsker forresten det bilde med de ansiktene :D Ha en fin helg, og lykke til med sluttfasen og eksamen! klem fra AM

    ReplyDelete
  5. Dette så spennende ut =)

    ReplyDelete
  6. Så heldig du er som får male!! =) Må si jeg savner litt tiden jeg gikk på tegnig form farge. Av å til skulle jeg ønske jeg gikk på noe videre innenfor den retningen. Fikk så mye inspirasjon av alle de kreative prosjektene=))

    ReplyDelete
  7. Så herlig!
    Veldig inspirerende innlegg, elsker å se andres arbeidsbord og plasser av en eller annen grunn.
    Og idag har jeg en hel dag i mitt atelier. Den gode følelesen av å male fordi man har lyst og er inspirert er det lite som slår.
    Ha en finfin tirsdag!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!