December 18, 2011

Om Hviit og gode ønsker.


Nettbutikken Hviit har en ønskelisteutfordring gående. De har så mye flott i butikken sin.
Sjansen om å få et av min ønsker oppfyllt, kunne jeg rett og slett ikke la gå ifra meg.

Tenk å få pryde sjenken i stua med Louise Campbell`s kombinasjonen av en vase og lysestake,
Fiducia. For en vidunderlig tanke.. Eller å pynte middagsbordet med melkekartongvasen
av den norske designeren Silje Aune Eriksen. Den er så kul. Nanino og jeg drømmer også om Dottysengetøyet fra Ferm Living. Elsk! Og Ora klokken fra den danske duoen Birgitte Due Madsen
og Jonas Trampedach får henge på veggen min, anytime.

Jeg krysser alt jeg har og håper på det beste.

2 comments:

  1. I'll take one of each ,please!

    ReplyDelete
  2. Lykke til, kjekt om du vinner :)

    God, god jul til deg og dine :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!