December 24, 2011

Merry Christamas!


Nanino tar seg en velfortjent julekake-pause under oppakkingen. Påfyll av kaker må til,
laaangt unna Mumsi og pappaRottefinn som har en lei tendens til å begrense inntaket..

Her har østlands familien vært sammen i dag. Alle har bidratt med både julemat og bakst,
hvilket gjør det så flott og enkelt å feire julaften sammen. Tenk 6 store og 1 liten gikk knirckefritt
rundt respatexbordet på kjøkkenet. Ikke dårlig.

Jeg er så fornøyd, juleaften ble akuratt så herlig, trygg, spennende og gledelig som jeg har
drømt om at den skulle bli. Tenk i dag er DAGEN!

En gledelig jul ønskes deg.
Må julen din bli fyllt med godhet og omsorg, i lag med dine nærmeste.

GOD JUL!

6 comments:

  1. GOD jul til deg, vennen min!!

    ReplyDelete
  2. Vi har også hatt en veldig koselig julaften. Fortsatt goooood juuuuul!

    ReplyDelete
  3. søte kakenanino,
    fortsatt fin kveld min venn;)
    eller sov søtt!

    ReplyDelete
  4. Ønsker deg og dine en riktig god jul.
    Juleklem Tonje

    ReplyDelete
  5. Nydelig bilde av veslefrøkna! Og en god førstedag til deg, kjære du.

    ReplyDelete
  6. Anonymous12/25/2011

    Takk for en veldig hyggelig julekveld! Dere hadde pyntet og gjort det så fint! Vesle skatten koste seg stort! Men det gjorde jeg å :-)
    Ønsker dere fortsatt en GOD JUL! Vet om noen som lengter akkurat nå!
    Klem mamma

    ReplyDelete

Comments makes me smile!