December 14, 2011

Made by Mumsi: Retro Stoff Dukke

 

Meget inspirert av Made by Joel og hans Vintage Fabric Dolls, har jeg lagd en retro stoff dukke
til Nanino. Jeg sorterte min lille stoff samling her om dagen og fikk motet over meg.


Ansiktet er tegnet på med stoffpenn og den lille turkise sløyfen er fra en ubrukt sokk.
Fyllet består av små isoporkuler. De tok jeg fra understykket til et ødelagt Ikea laptop "bord",
til å ha i fanget. Dukken ble tatt i mot med åpne armer. Nanino elsker retro stoff dukken sin.

13 comments:

  1. SÅ FIN!
    En slik vil jeg lage også :)

    ReplyDelete
  2. Ikke rart hun elsker den, den er jo knallfin!!!

    ReplyDelete
  3. Kor artig den var! Og så stor :-) Kan tenke meg at den er kjekk å leike med :-)

    ReplyDelete
  4. For en god ide. Ordentlig putedukke. Du skal ikke se bort i fra at det kommer en slik her i huset også. Og eieren er jo bedårende. Du får si i fra om det skulle bli aktuelt med arrangert ekteskap. Jeg har en kandidat her. Knis.

    ReplyDelete
  5. Den var kjempefin!
    Ser ut som om Nanino likte den godt, myk og god, også så fint ansikt.
    Jeg ble inspirert, takk for det!

    God kveld til deg:-)

    ReplyDelete
  6. Så fin! Jeg tror jeg må lage en sånn selv òg;-)

    God kveld videre til deg, Mumsi!

    ReplyDelete
  7. Stilig. Flinkis du :) Hadde blitt glad for å få den jeg og! Hehe.

    Klem Lene

    ReplyDelete
  8. Den dukka er jammen fin...og det er Naninoen din også:)

    Ha en fin dag:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  9. Kjempefin!!

    Tenk å ha en mamma som kan lage en så flott pute :) Ser hun begynner å bli riktig storjente også. Virker som hun har strukket seg litt.

    Frode var en tur/retur til London igår. Fikk bare handlet på flyplassen og fant ikke noe Rob Ryan der. Vet ikke om de har det heller. Tips meg hvis du vet da, så skal jeg geleide han til neste gang han skal dit ;)

    Finaste dagen te dæ!
    Klæm Siw

    ReplyDelete
  10. Am I too old for one? cute cute

    ReplyDelete

Comments makes me smile!