December 12, 2011

Lerkegreiner i Norgesglass

Det er så mange fine innlegg med lerkegreiner i Blogglandia om dagen.
De er virkelig dekorative og gjør seg godt å pynte med til blant annet julen. 

I helga kom jeg på at lerkegreiner, det har jo jeg også. Ute på sikringsskapet i gangen har jeg
hatt en potte stående siden i fjor høst. Litt sprø var de, men insektene som gjerne følger med,
har nok tatt kvelden. Jeg krysser mine fingre.



Jeg fant frem et stort Norgesglass, julepynt og dekorsand. Jeg fikk veldig god hjelp av en ivrig
liten Nanino for å si det sånn. Spennende å pynte greinene og helle i sand!


Lerkegreinene pryder nå sjenken i stua og vitner om godt sammarbeid mellom mor og datter.


Hvor ifra?
Fine gamle fugler, snøkrystaller og juletrelys-lenke fra min Mors overskuddsjulepynt.
Stjerne og sand fra Panduro Hobby, sopper fra Søstrene Grene, vintage duker fra min mor, 
filt hjerte fra KID, bildet fra i høst er printet ut og limt på kapa plate.

Tips!
På botaniskhages gressplener finns det mengder av greiner å plukke med seg. Helt gratis!

7 comments:

  1. Jeg liker lerk! Og jeg nytter de gjer for å dekorere! Sees ut at alle hadde det moro. :)

    ReplyDelete
  2. Så fint det ble..tenker det var gøy å hjelpe til:)

    nyt uken!!

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
  3. Jeg har også lige fået lærkegrene. De er simpelthen så dekorative.

    ReplyDelete
  4. Så dekorativt :) Ble kjempefint!
    Ha en finfin mandag! :)

    Klem Lene

    ReplyDelete
  5. Fint. Kjempefine fugler og sopper er aldri feil:)

    ReplyDelete
  6. Hur sött som helst med de små fåglarna i! :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!