December 29, 2011

Inspirasjon og Guiden for Bedre Blogging

Det er så gøy å komme over overvelmende inspirerende og for meg, nye blogger.

Nå i jula klikket jeg meg tilfeldigvis innom Ez og hennes blogg Creature Comfort.
Du kjenner kanskje til denne bloggen allerede?

Foto: Creature Comfort

Det er en så utrolig flott blogg, med super lay out og design, og intressante blogg innlegg.
Fra en balansert mix av personlige og dype historier, til en riktig "DIY heaven" for kreative sjeler
til mengder av gratis nedlastninger av goodies. For å nevne noe.

Du bare vet når du har havnet i en positiv og givende blogg. Et spesiellt lite univers som ønsker deg
velkommen og hvor du vil henge ut lenge, og sjekke ut alt. Hvilken glede!
Creature Comfort er en slik herlig blogg. Jeg har blitt så glad og inspirert at jeg bare måtte dele
det med dere.


Foto Creature Comfort

Når det kommer til blogging er det alltid noe man lurer på eller kanskje ikke har tenkt over
at man burde være oppmerksom på. Hos hennes Guide for Bedre Blogging,
har jeg funnet masser av interessant og viktig info/tips på alt fra Give Aways til Blogg etikette.

Nå som det er rolige dager her i Blogglandia og forhåpentligvis ellers også, så anbefaller jeg
virkelig å sjekke ut guiden hennes. Kanskje plukker du også opp noe nyttig?
Merk at siden er på Engelsk.


4 comments:

  1. Takk for tips! Likte denne veldig godt=)

    ReplyDelete
  2. Takk for fint bloggtips! Håper dere får en super feiring i morra, og så blogges vi neste år:)

    ReplyDelete
  3. Et superfint tips! Enig med deg :) Fortsatt finfin romjul til deg og dine :)

    ReplyDelete
  4. Happy New year to the best in 2012!!!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!