December 31, 2011

Godt NYTT år!

                                                 
Godt nytt år alle sammen!
Måtte kvelden bli super, drikken sprudle og det nye året bringe glede og fryd!

Nå er nye nyttårs bilder tatt, på soverommet i snakkebobblehyllen. Prøvde meg på et litt kjedelig
et tidligere i dag og angret.. slik er det i blant.
Bak meg fant jeg ut at Nanino hadde lagd et kunstverk på lakenet. Slik er det også i blant.
Man må jo bare smile.

I kveld har vi hatt besøk av 2 store og 2 små og pappaRottefinn har stått bak ei smakfull
lammesteik. Ovnsbakte grønnsaker smakte også godt, det kan vegeterianeren Mumsi skrive
under på.

2012, tenk nå er du snart her! GODT NYTT ÅR!

10 comments:

  1. Er er det spruddel i glaset og glitterneglelakk på fingrane, og vi sit i sofaen og slækkar. Har hatt mampap over på middag, no er det berre roleg avslutning på året. Får sjå om ungane søv seg gjennom rakettkaoset i år også ;)


    GODT nytt år til deg og dine! Gler meg til å følge deg vidare i 2012!

    ReplyDelete
  2. Godt nyttår til deg ogå.
    Gleder meg til å følge deg i 2012 også:)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/01/2012

    GODT NYTT ÅR til mine tre kjære!!!
    Ønsker at 2012 må bli fyllt med alt som er godt for oss alle :-)
    Fin kunst både i hylla og på lakenet ;-)
    Klem mamma

    ReplyDelete
  4. happy new year!! Bonne Année 2012 de france

    ReplyDelete
  5. hei fineste Mumsi!
    vil bare ønske deg et finfint år,
    med mest gode dager;)
    håper vi treffes en dag på nyåret igjen!
    god klem til deg.

    ReplyDelete
  6. Godt nytt år til deg Mumsi! Jeg ser fram til mange nye inspirerende innlegg fra deg!

    ReplyDelete
  7. Godt nytt år. :) 2012 er i gang!

    ReplyDelete
  8. Gott Nytt 2012 till dig med! :-)

    ReplyDelete
  9. The bubble wooden frame is nice! Where did you get it from? Or did you made it yourself?

    ReplyDelete
  10. Adorable!!! I've just found you and love this!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!