December 10, 2011

Amsterdam - The City 1.1

5 comments:

  1. Du er så flink til å legge merke til små detaljer! Å ta et bilde av en rusten sykkelklokke- hvem kommer på det lissom? Og du får det til å se stilig ut! Fatter det ikke... Mange flotte bilder - og igjen, du er vakker som en modell:)

    ReplyDelete
  2. Vakre bilder av en vakker by! Kjempesøtt bilde av deg:-) Håper dere hadde en fin liten ferie:-)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Masse fine bilder:) Så bra at dere fikk en fin tur. Jeg elsket amsterdam og kommer så absolutt til å dra tilbake, one day.. ;)

    ReplyDelete
  4. Takk for det!

    Pia: Takk for det ;) Ja jeg blir overrasket over meg selv i blandt,
    foto er så gøy, og ekstra allright er det jo å oppdage noen gode bilder blandt de 400 bildene jeg tok. Lenge leve digitalkameraet!

    JOni: Takk, her må jeg smile.
    Det var godt med ferie. Trengte det. Kunne gjerne vært der noen dager til for å si det sånn. ;)

    Takk Pernille Ulrikke!
    SKjønner godt du liker byen, det gjør jeg også!

    ReplyDelete
  5. I love Amsterdam :) Det er en by jeg følte meg veldig hjemme i, til tross for størrelsen :) Street arten der nede er rå :D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!