December 10, 2011

Amasterdam - Downtown Street Art

Jeg er alltid på utkikk etter kunst i det offentlige rom, både lovlig og ulovlig.
Ute på reise er det ekstra spennende. Jeg lar meg facinere og inspirere.
Jeg kjeder meg aldri.



Malte tog, malt SMEG kjøleskap i SMEG-butikken, kontraster mellom nytt og gammelt,
kule ingangsdører og kunst av Alice og C215, er litt av hva jeg fikk knipset bilder av i Amasterdam
Sentrum.

Hva syntes du om den ulovlige kunsten? Legger du merke til Street Art og Graffiti når du er ute å reiser?

1 comment:

  1. Så lenge det ikke ødelegger syns jeg det er utrolig stilig. Det er jo en form for kunst, men synd at det er ulovlig. Hadde det vært lov med visse regler hadde nok folk satt mer pris på det. Husker jeg ble utrolig fasinert over all grafitten jeg så i Amster.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!