December 28, 2011

4 hyller på vårt kjøkken



Hjemme har vi endelig fått opp alle hyllene på kjøkkenet. Jeg er så stolt av pappaRottefinn som
etter mye og men fikk de opp på plass. Det var ikke bare bare, stål og andre harde ting bak
veggen gjorde det vanskelig å borre hull. Det ble noen ekstra for å si det sånn. 
 

4 nye hyller! Det er så herlig å få nye utstillingsmuligheter til de fineste kjøkkentingene våre.
Jeg er veldig fornøyd med kjøkkenet vårt, men det er ikke til å legge under en stol at om
jeg hadde fått muligheten til å innrede på nytt, hadde flere åpne hyller vært noe av det jeg hadde
gått for.. kanskje en vakker dag?


Fortsatt GOD ROMJUL til deg!

PS. Beklager alle naoboer for drill-bråk sent på kvelden. Håper dere bærer over oss..

8 comments:

  1. Så deilig med meir oppbevaringsplass, og du har jo så mykje fint å vise fram! Elskar sukkerstokkane i vaniljesukkboksen, mamma har også dei gamle boksane, kjøper nytt bakepulveer og vaniljesukker og fyller over!

    ReplyDelete
  2. Så fint det ble med hyllene! :)

    Jeg har også slike gamle bakepulver og vaniljepulverbokser - nostalgi! :)

    ReplyDelete
  3. Får aldri nok av oppbevaring. Er det noe jeg og angrer på, så er det åpne kjøkkenhyller. Skulle hatt mye mer av det :)

    God romjul til deg!
    Klem Lene

    ReplyDelete
  4. det ble kjempefint!!
    er så herlig med slike hyller,
    lekkert, ryddig kaos i fine farger!

    men du, på den kjøkkeninnredningen din,
    kan du ikke skru av skapdørene så får du åpne hyller?
    du trenger ikke skru av alle, bare et par stk.?
    det gjorde jeg på den gamle innredningen vår,
    funket fint det;)

    klem fra meg

    ReplyDelete
  5. Så fint! Og kjøkkenet deres er bare superkoselig. Heldig du som har en grei handyman :)

    ReplyDelete
  6. Det ble kjempefint!! Vel verdt å vente på.

    Ser på innleggene under her at det ser ut som om dere har hatt en fin jul og romjulstid. Og grattis med ny linse, så spennende med nye fotomuligheter. Flotte bilder har du tatt, likte så godt de av Naninos julepyntete rom, super stemning!

    Her hos oss har vi vært syke alle mann, influensa, kombinert med juleselskaper har bloggen måttet lide, satser på å komme sterkere tilbake over nyttår;-)

    Godt nytt år (på forskudd) til deg og dine:-)
    Klem fra Louise

    ReplyDelete
  7. Veldig fint!!! Håper du og dine har fine juledager og at dere får et godt nyttår!

    Hilsen Solrosa :)

    ReplyDelete
  8. Kjempe fint. Det er jo ikke vits å gjemme bort fine skatter! Helt perfekt:) og takk for flott blogg tips, for en flott blogg. Creature comfort altså!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!