December 01, 2011

1 desember - It is on!


1 desember. Jeg er i julestemning og dagene er fylt med spennende gjøremål. Jula er i gang!
Jeg har ikke begynt å stresse med julen, enda, og håper det fortsetter slik.

I morgen skal vi forresten ut å fly!

Jepp, endelig får jeg og pappaRottefinn en etterlengtet kjærestetur, på bursdagen hans.
Til Amsterdam.
Bare oss.
Reisefeber er allerede konstatert.

Har du vært i Amsterdam og kan anbefalle noen kule steder/interiør butikker?

Den beste strarten på en god desember måned ønskes deg.

7 comments:

  1. Kos dere i Amsterdam, har aldri vært der, men det har sikkert mange bloggere:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  2. Får nånn hærlige julebilder du!!! Der var jeg rett tilbake i barndomen, feiret jul hos besteforeldre! Takk søde du :)
    Nyyyyyt kjærleiksturen maxs!!! Var der i fjor på denne tia, og kan anbefale
    La Trappe øl! tihi :)
    GOOOO TUR!!
    (selv reiser jeg til Tyrkia lørdan ;) )
    mvh :)

    ReplyDelete
  3. Kom innom her fordi jeg så det fine lyset i en eller annen bloggliste på en annen blogg. Så artig med kjærestetur. Amsterdam er hyggelig, men jeg kommer liksom ikke på noen gode tips... Jeg liker Rejksmuseum eller hva det heter, der alle de store har stilt ut. Nattevakten er fantastisk.

    ReplyDelete
  4. Disse lysene er så flotte! Jeg har i grunn sett etter slike, men aldri funnet et som var er så fint som dette.

    Riktig god tur til Amsterdam! Det blir sikkert helt supert! Jeg har aldri vært der selv, men skal muligens en tur til våren, så jeg gleder meg til bilder og artige tips!

    Klemmer fra Fransen

    ReplyDelete
  5. Så deilig med kjærestetur, det gjør så godt.

    Jeg anbefaler kitsch kitchen. http://www.kitschkitchen.nl/home/home.php

    Ellers er det ganske mange kule second-hand butikker der. jeg husker desverre ikke hva de jeg besøkte heter, men vis du er ute på vandring kommer du nok over fler :)

    God tur!!

    ReplyDelete
  6. Jeg har dessverre ingen tips, for jeg har ikke vært der. Men - ha en super tur :-)

    ReplyDelete
  7. Oh, that candle is stunning!
    Really must get one next year.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!