November 12, 2011

Utfordring soverom

Jeg ble ikke med på NIB sin soveromsutfordring denne gangen. Desverre.
Grunnen til det er at jeg holder på å forandre litt der inne.


Usminkede bilder fra i dag.

Tidligere har det sett slik ut her inne.

Nå er planen å dele opp soverommet i en sove del og en kontor del, med 1 og en halv Billy bokhylle.
Den store er ny, den andre flyttet fra rommet til Nanino. Flere oppbevaringsmuligheter er kjærkomment her i huset. Videre skal baksidene få MDF plater på seg, deretter tapet. En sengegavl må også til på et eller annet vis. Bildet hengt på en tilfeldig spiker må finne seg en ny plass, (kontoret til pappaRottefinn?) og en ordentlig nattbords lampe trengs også.

Så jah, her har jeg litt å holde på med om dagene. Imens nyter jeg inspirasjon fra NIB utfordringen denne gangen, så mange flotte soverom der er!

4 comments:

  1. Herlige lyskuler og digger skuffen!! God kveld til deg :)

    ReplyDelete
  2. Jeg gleder meg til å se hvordan det blir! Og tar jeg ikke feil, så kommer dette til å bli helt perfekt!

    ReplyDelete
  3. Det blir sikkert fint når du er helt ferdig, men så på FØR bildene og likte den møbleringen veldig godt. Men det er klart at det kan være en fordel å skille av mellom sove og arbeidsdel.
    Lykke til videre med jobben :-) Ha en fortsatt fin søndag! hilsen J - K

    ReplyDelete
  4. Lykke til med nyinnredninga ::)). Kjenne eg dåke rett, så blir da nok både vakkert og praktisk!!
    Godklemma igjen frå ei beundrande tanet O ::))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!