November 20, 2011

Street inspiration, Hama.


PappaRottefinn birdrar til bloggen. Gode pappaRottefinn.
I dag kom han hjem fra butikken med dette fine bildet på mobilen. Her har noen virkelig utfoldet
seg med storstillt Hama produksjon! Fantastisk.

Jeg blir så inspirert. Jeg har lagd noen perlerier tidligere også, men så mistet jeg plutselig tråden,
og det ble med det. Men nå, etter å ha googlet litt rundt, fant jeg dette fine innlegget med masser av
Hama perle inspirasjon og sysslerier. Sjekk det ut!

Fin søndagskveld til deg,
smil fra meg.

10 comments:

  1. Så moro!! Flinke pappaRottefinn!

    Jeg har også noen pærlerier fra tidligere,
    har blant annet laget massevis av ørepynt
    - og de pimpa øretelefonene var jo bare helt herlige!
    Heia Hama!! Bare fantasien setter grenser : )

    ReplyDelete
  2. Mange gode ideer her:)
    Ha ei strålende uke, MUmsi:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  3. Kult!
    Stilig blogg du har!

    Ha ein fin start på veka, som starter om alt for få timar ;)


    Mvh, Helene

    ReplyDelete
  4. En herlig fargeklatt :) Må jo bare trekke på smilebånda jo ;)

    Ønsker deg en flott uke :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  5. Anonymous11/21/2011

    Perler. Med e. Fint bilde.

    ReplyDelete
  6. Det var kult! Og jeg liker slike rottefinnpappaer.

    ReplyDelete
  7. Takk for fine kommentarer! Ja det er så mye man kan finne på med PERLER ;)

    Anonym: For å si det sånn, det blir nok aldri en Norsklærer ut av meg.

    ReplyDelete
  8. Akkurat den tok jeg også bilde av forleden!! Veldig kos!! :)

    ReplyDelete
  9. denne var så glad! måtte bare bruke den på bloggen min, har lenket tilbake til deg;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!