November 21, 2011

Stem Rottelauget!



PappaRottefinns bedriftsfotballlag, Rottelauget, trenger stemmehjelp!

Dagbladet har en konkurranse gående hvor du kan stemme på Klubben i mitt hjerte. Lagene med
flest stemmer kan vinne penger til sportsutstyr. Nå har de sjansen til å få seg ordentlige drakter!

Har du litt ekstra hjerterom og et lite minutt å avse?
PappaRottefinn og laget hans vil bli veldig glade for din stemme.

Stemme kan du gjøre her frem til den 25 november.

På forhånd tusen takk.

Ps. Bildet er tatt på avslutnings samlingen for forrige sesong. Vanligvis er det epler og bananer
de har i hendene. Bare så det er sagt.

13 comments:

  1. Haha! For et kult navn.

    ReplyDelete
  2. Jeg har stemt!
    Ønsk dem lykke til!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/21/2011

    Har stemt igjen i dag! Støtter de kjekke guttene der.
    Har delt det på Fb-en, kanskje det kan hjelpe litt:-)
    Heia ROTTELAUGET!
    Klem fra svigermoren hans.

    ReplyDelete
  4. Hihi dere er skjønne!
    Tusen takk, her smiles det :)

    ReplyDelete
  5. Har stemt for å skaffe dem spillerdrakter:)

    klem Trine:)

    ReplyDelete
  6. Da har jeg stemt :-) Ønsker dem lykke til :-)

    ReplyDelete
  7. Klart jeg stemmer! Skikkelig kule gutter på bildet her :-)

    ReplyDelete
  8. Da har jeg stemt:-) Ikke vanskelig å stemme på et lag med så kult navn:-D

    ReplyDelete
  9. Vegar skrøt en gang av at han spilte på et jævlig kult bedriftslag, men jeg trodde bare han var svær i kjeften.

    ReplyDelete
  10. Stemme er avgitt:-)
    Også leste jeg nettopp om Rottelauget på dagbladet.no.
    Ser ut til at de ligger greit an med stemmene(4. plass), og den artikkelen må jo hjelpe litt på.
    :-)

    ReplyDelete
  11. Takk for alle stemmer!

    http://www.dagbladet.no/2011/11/22/sport/klubben_i_mitt_hjerte/jaa9_onklp/19121204/

    wOOP wOOP! ;)

    ReplyDelete
  12. Anonymous11/22/2011

    Stemt,lykke til.
    Trude Helen

    ReplyDelete

Comments makes me smile!