November 28, 2011

Pepperkakebaking - enkelt og greit.


Årets første brett med peppekaker ble en suksess.

Radioen innstilt på Klem fm julefavoritter, deig fra Rema 1000, litt mel, kjevler og former og
en god time, var alt som skulle til for en hyggelig juleopplevelse. Naninos første pepperkakebaking
falt i smak, bokstavlig talt.

Pepperkakene er enkelt pyntet med melis og klassiske nonstop. Servert på Cathrine Holm fat
fra svigermor. Med en kopp kaffe til gjorde det kvelden min. Og pappaRottefinn sin, som endelig er
hjemme igjen etter nok en tur til Liverpool.

Mammahjertet fryder seg.

18 comments:

  1. Herlige bilder og deilig opplevelse:). Har lagt ut noe av det samme jeg også i dag:). Ha en skjønn uke videre!

    ReplyDelete
  2. Pepperkaker her i heimen også, litt sunnere enn vanlig faktisk. Kos med din biledserie- ha en fortsatt hyggelig førjulstid.)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/28/2011

    Så fine og koselige bilder. Godt hun har fått trening, :) Det må bli lyse kakemenner (og -koner), neste helg! Gleder meg:) Herlig advent-tid :)
    Klem, bestemor.

    ReplyDelete
  4. Utrolig fine bilder som utstråler ro og en fredfull bakeøkt. Spennende med alle tradisjoner vi lager oss når vi har fått barn:)
    Lykke til med resten av førjulstida og alle forberedelsene:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  5. Så koselige bilder!!

    Julestemning og julehygge.. Det er
    koselig med slike dager sammen med
    ungene. Det er ikke mer som skal til.

    Her blir det også pepperkakebaking
    snart tenker jeg ;)

    Stor klem fra Ida
    :)

    ReplyDelete
  6. Herlig :) Det er ofte ikke mer som skal til..

    God tirsdag!

    ReplyDelete
  7. Det ser ut som en koselig stund dere har hatt :) Nybakte pepperkaker er så godt! Vi koste oss også med pepperkakebaking i helgen, eller vi var to som bakte og en som mest jobbet med å spise deig og mel og glasur, hihi! *♥*

    ReplyDelete
  8. Koselige bilder :-)

    ReplyDelete
  9. Skjønninger! Så koselige bilder:-)
    Klem, Elin

    ReplyDelete
  10. Herlige bilder!
    Å som jeg gleder meg til årets første julebakst. har ikke kommet til det ennå :)
    Ønsker deg en god tirsdag
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  11. åh så koselig. For noen flotte bilder da! Dere er så søte.

    ReplyDelete
  12. Herlige Nanino og mamma'n hennes også ;) FLotte bilder!!

    ReplyDelete
  13. Koselige bilder! Vi må nok bake flere pepperkaker her og - de forsvinner fort!

    ReplyDelete
  14. Og gleder mitt hjerte å lese. Kan kjenne peppekakelukta helt hit.

    ReplyDelete
  15. Åh, så HERLIG! No gler eg meg berre kjempemasse til pepperkakebaking kjem i adventskalenderen til ungane! :)

    ReplyDelete
  16. Så søte bilder.
    Og nonstop er det beste :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!