November 08, 2011

Når jeg lukker mine øyne


"Ut gjennom vinduet, glasset, forbi det kalde. Ut og opp. Mot det fri. Forbi trærne som stryker
deg så varsomt når du svever forbi.

Som trærne har røtter nedover. Som trærne har du røtter nedover men du har også grener som strekker seg oppover. Høyere opp og ut en hva vi kan forstå.

Du strekker deg lengre enn tanker kan nå. Fordi du er. Fordi du vokser. Med smerte og glede.
Men du er og du lever!"

- An-Magritt


En vaker tolkning av hvordan jeg føler det.
An-Magritt skrev denne teksten i kommentar feltet i dag. Hun så meg, følte meg og forsto meg.
Jeg blir rørt til tårer. Takknemmlig og glad. Takk An-Magritt.



5 comments:

  1. Nydelige bilder, Mumsi:) Mon tro hvor du vil reise eller lengter etter?

    klem Trine:)

    ReplyDelete
  2. Ut gjennom vinduet, glasset, forbi det kalde. Ut og opp. Mot det fri. Forbi trærne som stryker deg så varsomt når du svever forbi.

    Som trærne har røtter nedover. Som trærne har du røtter nedover men du har også grener som strekker seg oppover. Høyere opp og ut en hva vi kan forstå.

    Du strekker deg lengre enn tanker kan nå. Fordi du er. Fordi du vokser. Med smerte og glede. Men du er og du lever!

    ReplyDelete
  3. Så tenker du på det? :D Herlige lyse toner, natur og gammel rustikk :D klem!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!