November 12, 2011

Made by Joel

Det er farlig å sitte opp forlenge og drifte rundt på nett. Klokken tikker dobbelt så fort som på dagtid
 og vips er det sene natta for en trøtt småbarnsmor.

Men i kveld har det vært verdt det. Jeg kom tilfeldigvis over denne fantastiske flotte bloggen
Made by Joel. Her får man mengder av inspirasjon til å lage leker og kule ting til barna. Joel er kunstner
og designer og MANN som lager de kuleste leker. Han har til og med gitt ut en bok!
Fra hjemmesiden:

" Made by Joel is a space to share art, craft, and handmade education projects for children and their
care givers. We welcome your ideas, comments and photos about making art of all kinds."

Jeg elsker hjemmelagde leker. Her finner jeg definitivt noen julegaver å lage til Nanino og hennes venner!

Se for ekempel på dette:


Alle foto av Made by Joel.

5 comments:

  1. Jeg burde ha lagt meg for leeenge siden! Men det er jo så godt å sitte oppe også! Med fyr i ovnen og tente lys. En sånn stilig skog til legofigurer og biler vet jeg om en som hadde likt!! :) Takk for tips. Nå må jeg se på bloggen! Nattaklem.

    ReplyDelete
  2. Ja, visst går tiden snabbt när man surfar om kvällarna och nätterna. Jag råkade göra precis samma sak igår. Plötsligt var klockan över 1!

    Men kul med ett länktips, det ska genast spanas in!

    ReplyDelete
  3. Fantastisk! Takk for tips!:)

    ReplyDelete
  4. Kult!! Der skal jeg innom!
    Fiin lørdag!:)

    ReplyDelete
  5. Så herlig! Det beste jeg vet er når vi voksne lar barna slippe til. Å la seg inspirer av alt det barn lager tror jeg vil være en hit fremover! Det blir så mye fint gjennom små barnehender! Ha en fin dag! klem fra Am

    ReplyDelete

Comments makes me smile!