November 03, 2011

Lys i mørket



Vi har for første gang fått store kubbelys å brenne. En liten bonus/left over fra pappaRottefinn`s event i helgen som var. Takk pappaRottefinn for at du berget dem med hjem til oss! 
Legg forresten merke til Bergknappen som etter 4 uker fortsatt holder seg like fin. Beste avskårne blomstene jeg har vært borte i.

Kom over denne go`biten av en svenskblogg her om dagen. Elsker å oppdage nye, inspirerende blogger!
Helt enkelt heter den. Hun har en konkurranse hvor man kan man vinne Washi tape, gående.
Har enda ikke fått testet tapen, så jeg krysser mine fingre. Og tær. Og Nanino sine også.   
  

6 comments:

  1. hehe "nesten "samme innlegg om meg :)
    Det er så koselig med lyr, jeg elsker lys,

    ReplyDelete
  2. Store kubbelys brenner lenge. Det er både dekorativt og koselig. Så flott at du har fått de! :D
    Ser gjerne bilder når det er lys i de. Alle sammen. Stemningsbilde. Min utfordring til deg:) Hihi!

    Blomstene er fine! :D

    ReplyDelete
  3. Høst, lys og snart jul...det er koselig det;) Takk for bloggtips også, så fin den var.

    ReplyDelete
  4. Nydelig med tente kubbelys, Mumsi:) Vi trenger mye lys nå i høstmørket:)
    En fin kveld ønskes deg og din lille familie:)

    klem Trine.)

    ReplyDelete
  5. Ønsker deg en fin kveld! :) Herlig inspirerende bilder under her!

    ReplyDelete
  6. FIIINE bilder!! Nydelige detaljer :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!