November 14, 2011

Love in a Rob Ryan box


PappaRottefinn overrasker. Den mannen er virkelig glad i Fotball/Liverpool - turer og å reise generelt.
For 2 uker siden dro han på konsert i London. Den fine regelen, satt av meg, ble også denne gangen fulgt
til punkt og prikke. Han MÅ nemlig ta med noe FINT hjem til meg når han er på reise uten meg. 2 søte kopper fra Rob Ryan er absolutt godkjent. Det er mannen sin det.

Tusen takk for gode tilbakemeldinger i det siste, jeg suger dem til meg og verdsetter dem høyt!
 ♥

7 comments:

  1. Vilka himla fina muggar!

    ReplyDelete
  2. Søte koppene fra snille mannen. :)

    ReplyDelete
  3. Fytti katta så nydelige!!

    Er det en spesiell butikk han kjøper de, eller er de å få kjøpt på flyplassen. Frode skal til London før jul, men vet ikke om han får tid til å kikke rundt...

    Ble helt forelske jeg...

    Fin fin ræsten av uka te dæ :)
    Siw

    ReplyDelete
  4. John Lewis heter butikk kjeden, det er visst en stor "Department store", på Oxford street, hvor de fant de i gave-delen. Man får også Rob Ryan ting i små trendy interiør butikker rundt om i London. Ahh som jeg har lyst til å reise dit igjen!

    ReplyDelete
  5. Fine kopper, med et enda finere budskap:-)
    Flinke PappaRottefinn.

    Ha en god uke!
    Klem:-)

    ReplyDelete
  6. John Lewis er veldig bra, de fører alt, så godt som. Men så fine krus, da! Ikke verst mann heller. Mannen min reiser veldig mye i jobb, og det har han gjort i alle år. Hvis han reiser utenlands, har han vanligvis med noe hjem, i alle fall et interiørblad eller tre. Og nylig en ipad. Ikke verst.

    ReplyDelete
  7. they are pretty , I love the work from Rob

    ReplyDelete

Comments makes me smile!