November 11, 2011

Fin fredag


Fredag igjen og det liker vi!

15 comments:

  1. I spy the coolest lamp.....and the cutest home under the green polka dot roof!

    ReplyDelete
  2. Herlige "levende" foto :-)

    Angående dette med de maurene, så fant jeg denne artikkelen:
    http://www.rogalandsavis.no/meninger/paa_kanten/article2901802.ece

    Kanskje den forklarer litt det jeg prøvde på :-)

    Ha ei superfin helg du også, klem :-)

    ReplyDelete
  3. Alltid godt med fredag :-) Og kjekt med hytte :-)

    Når eg såg dukkevogna der, kom eg på at eg ein gong sa at eg skulle lage eit blogginnlegg, så du fekk sjå dukkevogna som eg fekk til Nora. Og no har eg gjort det :-)

    Ha ei fin helg!

    ReplyDelete
  4. Jeg også! Liker fredag, og bildet ditt, og plutselig husker jeg den trangen til å lage hus under tepper og bord og inne i skap! Ha en riktig god fortesettelse på fredagen

    ReplyDelete
  5. Der er ikke noget som huler. God weekend :)

    ReplyDelete
  6. Fredag liker vi. :) Ha en fin fredag kveld!

    ReplyDelete
  7. Godt å se det er flere stuer det herjes i! :) FIN fredag og GOD helg!

    ReplyDelete
  8. God helg!
    Kos dere masse:-)

    ReplyDelete
  9. Ha ha, herlig bilde. Sånne liker vi. Ha en strålende helg.

    ReplyDelete
  10. Anonymous11/11/2011

    Eplet faller ikke langt fra stammen :-))
    Du og bror din elsket å bygge hytte på samme måte :-))
    Herlig, koselig bilde <3.
    Takk for i dag, koste meg :-)
    Klem Mamma

    ReplyDelete
  11. herlig bilde! håper fredagen var god og at resten av helgen blir fin også*

    ReplyDelete

Comments makes me smile!