November 27, 2011

1 søndag i advent

Inger Hagerup skrev så fint en gang..


Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.


I år består avdventstaken av kubbelys. Store kubbelys, `leftovers` fra et av pappaRottefinns
eventer. Lysfatet er fra Ikea. Man tager hvad man haver, gjør man ikke?
 

Lysene er markert med bånd m.klister. Kjøpt på Panduro for lenge siden.
Utradisjonelle julefarger kan fungere fint. Gøy å prøve noe nytt.
 


Juleforberedelsene har offisiellt begynt. Advent er her!

P.S Adventsinspirasjon bonanza inne hos NIB.

15 comments:

  1. Jeg likte denne nye vrien på adventsstake!
    klem

    ReplyDelete
  2. Fin vri på advenstake du har her:-) Vi er i full sving med juleforberedelsene her også.

    Fin advent til deg, mumsi:-)

    ReplyDelete
  3. Likte adventsstaken med et bånd for hver søndag i advent. Fint. Synes det er flott også jeg når det ikke alltid går i lilla i adventstiden (bruker sjelden det jeg). Kjekt med juleforberedelser !
    Ønsker deg en herlig første søndag i advent
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  4. Koselig pynt! Morsomt med 1-2-3-4 bånd i non-klassiske farger, det gjør det "freesht":-)

    Ruthe

    ReplyDelete
  5. Så fint det var med disse båndene på lysene!

    ReplyDelete
  6. Syns det var en riktig så fin adventstake jeg.

    ReplyDelete
  7. kjempe ide!
    den likte jeg:)

    ReplyDelete
  8. Liker det veldig godt vennen!
    Enkelt og deilig. Ekte!

    ReplyDelete
  9. så fin! så enkel og nydelig!:-) fiin første søndag i adven:-)

    ReplyDelete
  10. Så flott adventsstake!

    ReplyDelete
  11. Kjempegod ide å merke lysene med bånd, fint ble det også!
    Håper helgen har vært god:-)

    ReplyDelete
  12. Så kreativt og fint med 1-4 bånd!
    Håper denne første søndagen i advent Har vært fin for dere...
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  13. Knallfint! Likte godt bokstavene "advent" også, deilig å se noe som er annerledes og kreativt :) *♥*

    ReplyDelete
  14. Den ble jo kjempefin :-)

    ReplyDelete
  15. Man tager hvad man haver ja! Og Du gjør det så enkelt og lekende lett ;) Inspirerende på mang vis å se så kreative ideer!
    Dog, selv er jeg nesten "slavisk" til min staka...har hatt den siden ungdomens dager så den er meget godt slitt!og det er kun! i adventstia at enn kan finne lilla lys i heimen min :))
    goooo førjulstid i heimen din!
    mvh :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!