October 31, 2011

Tallerkenhylle og annet nytt


En tallerkenhylle har nå også fått innpass i Mumsi hjemmet. Den ble funnet forlatt i en bruktbutikk
før sommeren. Den var ikke så kravstor, 30kr og et nytt kjærlig hjem. Det kunne jeg tilby. Lett.


Ute i bakgården ble den sprayet hvit for noen uker siden. Samtidig som oppussingen av sybordet.


Og her endte den tilslutt opp. Nanino trenger mer hylleplass på rommet sitt. En tallerkenhylle kan
brukes til så mangt og spesiellt fint syntes jeg den fungerer på barnerom.


Min gode engel er også fått kommet opp på veggen. Det er et bilde jeg fikk til dåpen av tante Reidun,
og som har fulgt meg siden. Det er så fint at engelen nå kan passe på Nanino. Det vegghengte skapet
er forresten blitt flyttet til høyre, fra over senga. Lenge har jeg hatt følelsen av at det er utrygt med
noe så tungt over senga til Nanino. Det kjennes så godt å endelig ha gjort noe med det. Skruehullene
etterlatt i veggen får bare være. Engelen har tatt seg av det ene så lenge.. 
 

Lille gla`bildet skaper glede på veggen over senga. Litt spent på hvor lenge det får henge i fred.
Det er iallefall veldig søtt der det henger.

Nytt teppe fra Ikea har vi jammen også fått på gulvet her inne . Stadig skjer det små forrandringer.
Et enkelt hvitt teppe til en rimelig pris. Vendbart og vaskbart. Det liker vi. Godt med et mer
dekkende og lyst teppe på det lille, kjølige gulvet.
  

9 comments:

  1. For et koselig og flott barnerom!! Herlige farger og mange skjønne møbler og flotte detaljer.
    Tallerkenhyllen passet jo bare så godt inn her:-)

    Nå ble jeg inspirert til å ta fatt på barnerommet her igjen.

    ReplyDelete
  2. Koseligste barnerommet i hele verden;)

    ReplyDelete
  3. this is such a great room! Very original! As is your whole blog, so wonderful!

    Thanks for your lovely words on my blog today. :)

    ReplyDelete
  4. Godt du forbarma deg over den hylla, den var jo absolutt ikke kravstor. Og nå ser vi jo at den har funnet sin rette plass. :-)

    ReplyDelete
  5. Vakkert vennen, herlig!
    Så godt å komme inn til deg og kose meg med bilder.

    Klemmeklem

    ReplyDelete
  6. Fineste, fargerike og kreative barnerommet ;)
    Tallerkenhyllen gled rett inn i sitt rette miljø...
    30 kr? Kupp ;)
    Ønsker deg en ny, fin uke.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  7. Så utrolig vakkert barnerom! Der kan jeg tenke meg hun koser seg :) Tallerkenhylle kan brukes i mange sammenhenger, ja. Og det er genialt! Passer like bra til kjøkken som til barnerom. :)

    ReplyDelete
  8. Goood Halloween ( 00.20) så fint rom,blir så glad :)Har en slikt nattbord på barnerommet vi også det er malt blå.Tipse "to" jeg fra deg med den du har i rosa :)du er flink til og få med detaljer.

    ReplyDelete
  9. Tallerkenhyller er og blir stilig :D
    Kjøpte en selv i går på bruktbutikk som skal opp i løpet av dagen :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!