October 19, 2011

Stue & høst

18 comments:

  1. Åh, de to runde putene dine er bare så lekre!!! sånne ønsker jeg å lage. Har du fremgangsmåte på dem? Klemz Grethe

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/19/2011

    Så fin stue du har :)

    ReplyDelete
  3. J e g E L S K E R stua di!!!
    Håper engang å få ta en kopp kaffe der meg deg.

    Ha en fin dag, du vakre menneske!

    ReplyDelete
  4. Nydelig stue (imponerende platesamling!!). Digger de runde putene i sofaen din! De minner meg utrolig mye om min mormor, vi har en slik etter henne :-) Tror vi har samme gulvteppe også foresten, deilig og mykt. Fin dag til deg! Klem

    ReplyDelete
  5. Tusen takk for gode ord! :D
    Ja, de runde putene er jeg så glad i. De kommer fra svigermor som har hatt de gjemt oppe på loftet. Desverre har jeg ingen oppskrift på dem.

    :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous10/19/2011

    Hello! I am a new reader from Finland and may I say that I like your style!!! :)
    I would like to know what is the paint color of the wall in the kid's room? That dark, brownish one I mean? Loving it!

    BR, Noushka

    ReplyDelete
  7. Kjempekoselig og personlig stue! Innbyr til sofakos og god musikk:-)
    Ha en god dag!

    ReplyDelete
  8. Åh, det er bare så utrolig koselig hjemme hos dere. :-)

    ReplyDelete
  9. Nydelig det er i stua deres :) Den er så personlig . Og man ser, at her bor det noen, som har sans for gjenbruk og flotte detaljer! Herlig med slike oversikts bilder ;)

    Klem fra Janne med ønske om en fin dag :)

    ReplyDelete
  10. Neimen har du sett så herlig stue og så herlige bilder...
    Selv om vi har ulik stil, elsker jeg hjemmet ditt og denne herlige bloggen din :)
    Den lille mini kommoden under her har vi også i hus! Men den ser langtifra så søt ut... Originalen her: rosa, med påtrykt prinsesse klister! Håper jeg en gang kan fornye den, slik som du har gjort :)
    Ha en fin dag.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  11. så personlig og fint,
    du har så blikk for dette estetiske vi alle leter etter!
    perfekt mix - din mix:)
    så er du skikkelig god på å ta bilder,
    også i motlys - det er ikke jeg god på...
    STOR klem til deg fra meg

    ReplyDelete
  12. Så koseleg dykk har det!

    ReplyDelete
  13. I love this space.....and all those books!

    ReplyDelete
  14. Aww takk for fine kommentarer!

    ;D

    BR, Noushka:

    Cool to hear from you, and that I have a reader from Finland!
    The brown colour in the kìds bedroom is called Elegant brown, Flutex 7s tone 3, wallcolour from Flügger.
    Hope you like it here on the blog and that you will come back soon.

    Kind regards from Mumsi

    ReplyDelete
  15. Så flotte bilder!!!!

    ReplyDelete
  16. Så koselig og fin stue dere har :) Synes stue er det viktigste rommet i huset :) Nå driver vi og pusser opp vår, så den blir lys og fin med neo retro og fine ting vi liker :)
    Lampa de skulle jeg gjerne ha hatt i stue, samme med lappeteppe <3

    ReplyDelete
  17. Fin stemning i stua di. For et lekkert bord! Akkurat et sånt et er jeg på utkikk etter til hytta.

    ReplyDelete
  18. Du har ei fantastisk høststue altså!! <3

    ReplyDelete

Comments makes me smile!