October 11, 2011

Opphengte tallerkner

  

Tallerknene på veggen har blitt fler. Nytt hjertefat fra loppis. Søtt lite tefat med dymo`Glede, også
fra loppis. Stjernetallerken fra Trude Helen. Nå begynner tallerkenveggen å ta form. Det liker vi.

Store tallerken oppheng fra Claes Ohlsson, små ifra billigbutikken Noe for enhver.
- En innstilling er gal her hos meg, jeg får ikke til å legge igjen kommentarer hos dere under
min konto. Noen som har opplevd lignende før? Jeg har hatt så lyst til å legge igjen en hilsen
når jeg har vært på mine daglige bloggerunder, men ikke fått det til. Frustrerende.

Hilsen Mumsi som har satt av kvelden på å finne ut av det!

11 comments:

  1. Haha, digger Zoo klokka :D jeg husker jeg elska de pastillene, man fikk de vel i Sverige :D Jeg er egentlig ikke glad i tallerkner på veggen, men disse var jo morsomme og fine!! klem fra AM

    ReplyDelete
  2. Fine, fine tallerkener! Og tusen, tusen takk for den fine boka. Den beste boka jeg noen gang har lest på japansk faktisk!

    ReplyDelete
  3. Så herlig tallerkenvegg!!

    Kan kanskje hjelpe å logge ut og inn igjen, og gjerne slette cookies. Eg slit med at mange av bloggane eg har i bloggrullen ikkje kjem opp når det er nye innlegg der. Kjedeleg det også, men ikkje like ille - det er jo ikkje vanskeleg å kike innom folk ;)

    ReplyDelete
  4. A-ha jeg som digger fat, ser nå at man kan henge de opp til pynt også. Hjerte fatet var bare NYDELIG!!

    ReplyDelete
  5. Fine tallerkenar på veggen :) Eg har òg byrja å samle fine retrotallerkenar som skal få pryde eine veggen i kjellarstova. Kvar har du fått tak i opphenget?
    Angåande problem med kommentar: Bruk google chrome som nettlesar i staden for explorer - det funkar kjempefint! :)
    Klem, KristiN

    ReplyDelete
  6. Digger det lille tefatet med dymo på:)
    Sitti og kikka en stund på det herlige barnerommet dere har - fantastisk!! Har et oppfriskiningsprosjekt på barnerommet selv, så inspirasjon er herlig!!!! Takk:)

    ReplyDelete
  7. Sidder netop og drikker te af min nye Mano kop og tænker på dig.
    Tusind tak og god høst :)

    ReplyDelete
  8. Så kult!!

    Veldig hyggelig å hilse på deg i går forresten! Håper du koste deg maks!!

    Når det gjelder kommentarene - noen ganger må jeg logge ut og hake av "forbli pålogget" og så logge inn igjen. Den huker plutselig av for forbli pålogget noen ganger uten at jeg har bedt om det!

    Ha en herlig torsdag!!

    ReplyDelete
  9. Knalltøft! Morsom fargemix - friskt og lekende.

    Det var veldig hyggelig å hilse på deg i går forresten. Håper du koste deg med cupcakes og shopping :)

    klem Nina

    ReplyDelete
  10. Herlig fargerikt og lekent!

    Klem og en finfin torsdagskveld til deg ♥
    Signe

    ReplyDelete
  11. ... skulle bare si takk for i går! Det var veldig koselig!...

    ReplyDelete

Comments makes me smile!