October 08, 2011

Lappetepper


Livs Lyst har en hyggelig utfordring gående. Hun utfordrer bloggere til å vise frem
lappeteppene sine. Jeg er så glad i lappetepper, i alle forskjellige varianter. Spesiellt godt liker
jeg hekledestrikkede lappetepper, som det øverste jeg fant på Fretex i fjor. De sterke, klare
fargene gjør meg så glad.
Det nederste er et lite vognteppe, funnet på en bruktbutikk engang i våres. Jeg kan verken
hekle eller strikke, så derfor er jeg så fornøyd med at jeg har fått tak i disse.

Ta gjerne turen inn til Livs Lyst for mer inspirasjon fra over 30 bloggere, som viser frem sitt
lappeteppe! Jeg lar meg beundre og imponere over dem alle. Gledelig å se!

TUSEN TAKK for så hyggelige kommentarer dere legger igjen hos meg.
Jeg leser dem alle og setter så pris på dem. De leses om og om igjen, og betyr mye.
Takk!

  

7 comments:

  1. Heisann.

    Lappetepper er fint, og alt som er handlaget er jo bra.

    Syns det som lå i sofaen var penest. Jeg strikker meg et pledd, og er kommet litt over halvveis, men det er mye igjen:)

    Håper du får en bra helg:)

    Vigleik.

    ReplyDelete
  2. Så herlig tepper!
    Jeg eier ikke ett eneste lappeteppe jeg :(
    Flotte bidrag under her i utfordringen...
    Du er virkelig en kløpper med tapet ;)
    Lykke til!
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  3. Hei!
    Det gule var helt fantastisk.Alle mine lappetepper jeg har sydd har jeg solgt og selger.Så har faktisk ingen selv her hjemme av den varianten. Ellers har jeg to påbegynte sekskantede hekletepper :) og et strikket jeg fant på loppis i høst.
    Ha en fin lørdag!

    ReplyDelete
  4. Så fine!! Det gule var jo bare knall!
    Tror det er etter samme oppskrift som mitt dukkevognteppe - bare at mitt har mange ulike farger.
    klem og god helg:)

    ReplyDelete
  5. Åh, det nederste var berre superkult! Skulle ønske eg kunne hekle, så skulle ungane fått eit sånt teppe (evt kunne dukka fått eit i dukkesenga ;) )

    ReplyDelete
  6. Hei og Hopp! Har nettopp blogget om et lappeteppe selv!! Kjempemorro!! Og så fine du viser frem her.. Fine fargeklatter!! Klem M

    ReplyDelete
  7. Så fine lappe tepper :) elsker slike men har detsverre ingen lappe tepper.Er stadig på utkikk :D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!