October 03, 2011

Hus i et hus


Nanino har fått seg et lite midlertidig krypinn i stua. Den fantastiske vognen jeg fant i mars er
kommet i hus. Den har stått ferdig oppusset i boden hos min mor siden den gang. Fortsatt er
jeg like forelsket. Jeg er så betatt av gamle vogner og er så innmari glad for denne er vår/min!

Baggen er nesten blitt som et lite hus i et hus for Nanino. 
( Sjekk ut Ungt Blod for å se et virkelig Hus i et hus! )
Hun digger å leke med baggen, men desverre må den nok ryddes bort om ikke lenge. Jeg tror
barn generelt sett liker å ha mulighet til å trekke seg tilbake i en hule eller et telt, og dette er
absolutt noe jeg kommer til å følge opp med. Dette helskjønne, enkle teltet skal jeg
og må jeg, få lagd en gang. Klikk på linken og du finner en enkel DIY / beskrivelse med bilder.
Flott, ikke sant?
  

9 comments:

  1. En sånn ble jeg trillet rundt i før jeg kunne gå=) Så koselig å se!! Klem M

    ReplyDelete
  2. Superduperlekker! Tror det er samme type vogn jeg ble trillet rundt i også :)

    ReplyDelete
  3. Åh, ja - gamle vogner er herlige! Vi har også en gammel simo, som ligner litt på din. Fra midten av 60-tallet. Den kjøpte vi for 500 kroner og brukes som hvilevogn på balkongen. Den er jeg så glad i!:-)

    ReplyDelete
  4. Vakker vogn. Jeg hadde og har dilla for slike engelske vogner med poselenshåndtak. For veldig mange år siden, fant jeg en mothercare-vogn på loppis. Den lignet ganske mye på mine drømmevonger. Lånte den bort til en som lånte den bort, og da jeg selv skulle bruke den, var den ferdig utslitt. Jeg gråt mine bitre tårer, for for 21 år siden kostet en engelsk Silvercross 6000 kr, og det var altfor mye. Min Gubbe lille sa at dette fixer vi, så vi kjøpte nye hjul, lakket metallkassen sort og jeg trakk om vogna inni med stripete hvit og sort stoff. Kalesjen og kanten rundt baggen ble laget av sort skai. Vogna ble fiiiiin den!!!!! Så gamle vogner er bare så kult. Nå skal jeg inn å titte på det teltet du nevner. Har nemlig et litet barnebarn, som er her, så det kunne vært artig med telt. Klemz Grethe

    ReplyDelete
  5. Gamle vogner har en ufattelig herlig sjarm! Elsker gamle vogner. Og det ser det ut som Nanino gjør også.

    Vakre Nanino! ♥

    ReplyDelete
  6. Eeeeelsker gamle vogner! Din var jo kjempefin :-) Takk for tipset om DIY - det vil jeg også prøve! Faktisk har jeg vært på jakt etter DIY til et lite indianertelt, men dette er nok mer praktisk...mer plass og lettere å leke i.
    Fin dag til deg :-)

    ReplyDelete
  7. Nå var det altfor lenge siden jeg hadde vært her! Det har vært noen innmari hektiske uker. Ville bare si at det alltid er like inspirerende å være innom her. Og at det lille gule og hvite bordet ble helt utrolig fint!

    ReplyDelete
  8. Sånne en utrolig fin liten frøken med krøller ♥

    Og GOD tirsdagskveld til deg!
    Signe

    ReplyDelete
  9. Nydelig vogn!! Telt er en stor hit hos barna her i huset også - godt å kunne trekke seg litt unna og ha det litt lunt og godt rundt seg!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!