October 13, 2011

House of Oslo og bloggetreff.

I går ble jeg med på åpning av de nye butikkene Habitat og R.O.O.M på House of Oslo,
som også feiret 5års jubileum. VIP kunder, der iblant heldige meg, fikk fri tilgang på cava,
drinker, 20% salg på alle varer og ikke minst cupcakes. Sukker rush? Å ja! Heftig.

NIB-jenetene hadde stylet alle utstillingene og jeg setter til livs enda en smakfull cupcake. Nam!

Foto Høytrykk

Før åpningen møtte jeg de herlige bloggerene 4.etg, Designhund og Høytrykk til middag på
Yaya`s i Vika. Veldig hyggelig å møte dere igjen, og jeg gleder meg til neste gang. For en neste
gang blir det vel? Bloggetreff er gøy!


Designhund og Høytrykk i kjent bloggerstil. Og fineste Anne Black knott i min hånd.

Det beste med kvelden var at jeg fikk hilst på fine interiørbloggere. Både kjente kjære og
nye, spennende. Det er noe helt spesiellt med de derre interiørbloggerene altså, de er
like sprudlende, varme, imøtekommende og interessante i virkeligheten også.
Ann Helen og Solveig ( NIB ), Høytrykk, 4 etg, Design hund, Moa og Kaffekoppen,
Holmberg, An-Magritt, Kronprinsessene, Lillekatts drablerier, Stylizimo og Prydelig.
Takk for i går!

P.S.
Takk for tips ang hvordan få lagt igjen kommentar, når det ikke virker..
Lillekatt knakk "koden" for meg. Ved innloggingen hadde noen, dataen?!, huket av
for forbli pålogget. Da den ble tatt bort, løste det seg. Nå kan jeg endelig kommentere igjen!
Yay!

15 comments:

  1. Alle innleggene med nydelige cupcakes har gitt meg skikkelig søtsug!! Virker som en helt topp dag :) Herlig!

    ReplyDelete
  2. Takk for i går! Klart det blir en neste gang! Om ikke altfor lenge håper jeg. :)

    ReplyDelete
  3. Å, det var så hyggelig å treffe deg igjen! Du er så søt:-)
    Håper vi kan få til park/barnetreff/kaffe, det hadde vært gøy.
    Klem

    ReplyDelete
  4. I like måte!
    Det var så kjekt å se deg igjen...
    Du er så nydelig og smilende :)
    Tiden gikk bare så altfor fort.
    Håper å kunne bli med på middag med gjengen ved en senere anledning...
    Herlig innlegg fra en herlig
    kveld :)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  5. Koseligt å se dere alle sammen!!
    En gang må det bli live også ;)

    Klem Silje

    ReplyDelete
  6. Du er bare hærlig!!! De bildene var artige:-)

    Bloggetreff er topp, jeg gleder meg til Trønderjentene skal ha treff om to uker. Og så håper jeg det blir Glansdag igjen til neste år også (med cupcakes).

    Klem fra Maratonjenta!

    ReplyDelete
  7. høres virkelig ut som du har kosa deg, Mumsi! :)
    <3 Ja bunadsko er virkelig sjørøversko, det er nok de mest brukte bunadskoene jeg har sett! Men så er det arvet tre ganger og SÅ brukt som sjørøversko. Den eneste som har mer slitte sko må vel være Kaptein Sabeltann som er sjørøver hveer dag? :)

    God fredag og god helg til deg fine!

    ReplyDelete
  8. Takk for fine ord hos meg! Ekstra stas er det jo at du er imponert over engelsken, for den "knodrer" jeg litt med iblandt - men absolutt fin trening!

    Må bare si at du var ei superskjønn jente med et herlig smil :)

    God helg!
    klem Nina

    ReplyDelete
  9. Åh, det må ha vært gøy og være der. Gleder meg til en Oslo tur, da skal jeg innom House of Oslo. Jeg elsker det konseptet de har. Room er jo også en av mine favoritt butikker. Hilsen ei som bor litt langt unna Oslo. :-)

    ReplyDelete
  10. Så fine bilder! Jeg var også en tur på arrangementet og koste meg veldig med cava og cupcakes :-) Stas var det!
    Gøy at Habitat har kommet til Oslo, det er liksom en butikk jeg har likt i mange år og alltid dratt innom hvis jeg har vært i utlandet.

    Ha en fin helg :-)

    ReplyDelete
  11. ho ho, herlig camera-mysing på bildet der ja;)
    takk for fineste følge "hjem",
    vi ses om ikke så lenge vi - koselig!
    go' klem til deg fra meg

    ReplyDelete
  12. heihei du fine mumsi!
    så utrolig hyggelig det var å hilse på deg!
    og så ser jeg jo her inne på siden din at det var jo DU som hadde min favoritt oppbevaring & kjøkken i nib-utfordringene *smiler*! gøy!
    legger deg til i listen min jeg, så snakkes vi :0)
    ha en riktig finfin helg -
    moaklem

    ReplyDelete
  13. Det er nesten så man burde flytte til Oslo bare for å få treffe slike flotte damer. Det ser ut for at dere har koset dere stort.

    ReplyDelete
  14. Så ut som en kjempe koselig kveld... Søte bloggjenter, alltid koselig når man treffes....
    Ja det skal bli en travel og deilig helg....
    klem victoria

    ReplyDelete

Comments makes me smile!