October 24, 2011

Detaljer fra en skolehverdag.


14 comments:

  1. Hærlige inspirasjonsbilder!
    Den lysekrona på Blå er bare helt fantastisk!

    Jeg måtte innom nav en tur etter at jeg leste innlegget ditt under her...hihi. Jeg har alarm på mobilen, men hjelper ikke hvis jeg ikke gjør det med en gang ;)

    Fin uke te dæ! Klæm Siw

    ReplyDelete
  2. Er det din skolehverdag? :) Nydelige detaljer! Rå og usminkede detaljer...og like fullt nydelige :)

    Klem fra Lilja :)

    ReplyDelete
  3. Ja uff, viktig å huske på å sendemeldekort til NAV i tide.. :/

    Ja det er bilder fra skolen min. SKolen er full av spennende saker å ting å se på, å oppdage på de rareste steder. Elsker det. Knsten ånder og lever her.

    :)

    ReplyDelete
  4. Vakre, vakre bilder!
    Ekte og ærlige, fargerike og glade!
    Herlig!!

    ReplyDelete
  5. ...et HERLIG innlegg!*smile*
    .....og jeg bare elsker bildene!

    Flott uke til deg!
    Klem fra meg

    ReplyDelete
  6. herlige kreative bilder!
    minner meg om min studietid...
    fin dag til deg:)
    klem

    ReplyDelete
  7. Å, så fine bilder!
    Herlige lysekrona, nydelige detaljer som popper opp her og der.

    Ble glad av å titte på innlegget :)

    Klem fra Ida

    ReplyDelete
  8. ÅHH! Takk for herlig inpsirasjon!;)
    Og takk for at du er med på min giveaway:)
    klem, Janni

    ReplyDelete
  9. Hei på dæi!
    For nåen herlige bilder! Digga lysekrona! Kunne godt hadd en sån i stua mi:)
    Fin kveld til dæi

    ReplyDelete
  10. Så kreative bilder. Elsker den sofa sittebenken. Lekker.
    Hei hopp
    Randi

    ReplyDelete
  11. En kan ikke annet enn å ELSKE den lysekronen på BLÅ. :)

    ReplyDelete
  12. Så fine bilder! Veldig misunnelig på det som får boltre deg i kreativitet daglig :)

    ReplyDelete
  13. Så utrolig kule bilder!!
    Helt herlig!

    ReplyDelete
  14. får virkelig lyst å være del av slikt miljø som deg.
    heldig, er du!

    nyt og ikke bekymre deg for mye!
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    ReplyDelete

Comments makes me smile!