October 15, 2011

Detaljer fra barnerommet


Noen detaljer fra vårt kjære barnerom.

Denne helgen er jentehelg. Kos og klem, underholdende samtaler, diskusjoner, god mat, lek
og sang. For ikke å glemme en trøtt mor som legger seg for sent, rot på kjøkkenet og viljestyrke
-battles. Følelsene er sterke og tydelige. Utrolig hvor interessant et 1 1/2-år gammelt menneske er.

Litt nytt på layouten på bloggen. Kom tilfeldigvis borti noe jeg ikke skulle i går kveld. Plutselig
var jeg tilbake på start og måtte gjøre alt på nytt. Det er i slike tilfeller jeg virkelig kjenner på
den tekniske frustrasjonen..

I dag har det vært knall vær med skuffende loppistur til Tåsen. Overpriset, mildt sagt. Og
desverre støtte jeg på en frekk selgerdame. Lommeboken og jeg syntes ikke det var noe særlig.
Det er villt mange loppemarkeder i Oslo denne helgen da. Kanskje vi får prøvd lykken på et
annet i morgen?

God lørdag til dere.

12 comments:

  1. Hærlig hærlig barnerom. Nei et loppis skal slettes ikke være overpriset, vi skal kjenne den gleden det er ved å gjøre kupp. Dette er noe jeg er opptatt av når bygda mi arrangerer loppis, prisene skal ikke være for høy,folk skal kjenne den sprudlende lykke når de gjør en god handel. Håper du finner et mer lykkelig loppis i morgen:)

    ReplyDelete
  2. Hei!
    Så mange glade bilder, ser ut som dere har hatt det finfint ja.
    Overprisede loppiser er ikke gøy, syns nesten det er litt frekt jeg da....håper det går bedre i morgen.
    Ha en god natt :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/15/2011

    Fine detaljer fra barnerommet, og herlige jentene mine som koser seg :-))
    Håper det blir bedre lopperunde i morgen, lykke til. Skulle vært med dere.. men det må bli en annen gang.
    Natta klem fra bestemor/mamma

    ReplyDelete
  4. Skulle vært på Tåsen selv, men pga av en tom lønnskonto droppa jeg det:P Like greit tyeligvis:) Fine bilder.Jentehelg er alltid koselig og intenst:)God helg til deg!

    ReplyDelete
  5. Herlige fargeglade detaljer, og fine dere to ♥ Vi har hatt jentehelg helt siden onsdag siden "mannen" i huset er på sydentur med papsen & bonusmamsen sin, så vi to snuppene har hatt det fint og morro sammen. Men det blir nok stor gjensynsglede i morgen når storebror kommer hjem etter en laaaang ukes høstferie :) *♥*

    ReplyDelete
  6. Søte bilder fra barerommet til lille snuppelura di- søt.no! Hu er så nydelig! :)

    Kjedelig med overpirse loppemarked. Jeg var på et slikt forrige helg, endte med at jeg dro da prisene var så høye....

    mange klemmer til deg!!

    ReplyDelete
  7. For eit herlig barnerom! Her trur eg mine ungar kunne flytta rett inn! Og eg også forsåvidt ;)

    Håper det var betre loppelukke i dag!

    ReplyDelete
  8. Sjarmerende! Både rommet og dere søtinger!! ;)

    ReplyDelete
  9. For et herlig barnerom! :)

    Desverre så er ofte loppisene i hovedstaden overpriset, det tar bort litt av gleden ja. Husker de skulle ha 300 kr for en Billy-hylle på Majorstua skole for etpar år siden (og 1000 kr for en kunstglassvase på finbordet). Vi har ikke dratt tilbake dit igjen for å si det sånn.

    ReplyDelete
  10. Vakreste barnerommet, vennen!!

    ReplyDelete
  11. Nyydelige deltajer fra et flott og lekent barnerom!!!

    Du, bli med på fotokonkurranse på vår fotoblogg oyeblikk.net. Temaet denne gangen er "Et barn er et lite menneske", og du har jo en skikkelig søtnos som kan avbildes ;)

    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  12. Ååå jeg elsker barnerom, alt er tillat, farger og mønster!! Jeg er så glad i de koffertene til barn, husker så godt jeg hadde en sånn i rød med hvit søm. Skulle jo flytte hjemmefra med den hver gang man ble sur :D hehe klem fra AM

    ReplyDelete

Comments makes me smile!