November 14, 2011

Ana Ventura


Den flinke illustratøren Ana Ventura fra Portugal har fått lov til å bruke et av mine bilder til å vise frem
en av wallstickersene hun lager. Hun er altså så dyktig. Hun kommer opp med de søteste illustrasjoner.
Jeg blir så inspirert.

Og ut av bildet så får jeg igjen bekreftelse på at rosa og brunt går godt sammen. Det var den egentlig fargeplanen for barnerommet, men så kom alle de andre fargene å krevde sin plass de også.

Den fine bloggen hennes Papeis por todu o lado må dere sjekke ut. Der finns også masser av linker til
andre designere og illustratører. Heia kul illustrasjon!

5 comments:

  1. :-) even don't understand a word about...thanks so much!

    ReplyDelete
  2. Fin wallsticker :-)
    Ja, de foreldrene som klarer å holde barnerommene styla opp i to farger f.eks. skulle jeg gjerne ha møtt. Blir litt for dumt å si til barna at nei, den leken kan du ikke få, for den matcher ikke resten av rommet... :-)

    ReplyDelete
  3. Så fine stickers! Kult bilde :)

    ReplyDelete
  4. Hun er så flink synes jeg også:) og vi kommer fra samme land:). Nydelig tekst også

    ReplyDelete
  5. Det er vel en av de stiligste wallstickersen jeg har sett :D Også passa datra di så godt inn i bildet :) Ha en fin kveld!! klem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!