September 06, 2011

Fargebombe av en vase

Lenge har jeg tenkt på å lage flere vaser/pottesjulere ala denne som jeg lagde i fjor.
Potten med alle fargeblyantene lever desverre ikke lenger. Limpistol limet som festet blyantene til potten
tålte ikke å stå i sola. De falt av stakkars, en etter en..
Så kom det over meg i helgen. En ny liten vase ble født.


Et stort barnematglass. Tusjer i alle regnbuensfarger fra Søstrene Grene til 24,60,-. Og en limpistol.
Det var ikke mer som skulle til. En liten avleggerkvast hjalp til å illustrere bruken i dag. Finest blir det
nok med noen ordentlig blomster i. (Tar pappaRottefinn hintet?)
Jeg liker så godt når alle fargene er representert som her. En liten fargebombe av en vase.

I dag var jeg innom Love, peace, pionies, og så at hun inspirert av Lidenskapelse hadde lagd denne vasen
her, med kvister festet med hyssing rundt et glass. Også meget dekorativt, enkelt og billig. Et flott Skap Det Selv tips!

22 comments:

  1. Skikkelig stilig og ganske lett å lage igrunnen!
    Kreativ og flink = du ;)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  2. Den ble røff og tøff!
    Stilig altså.. Har kikket på noe lignende tidligere, og er jo bare herlig da... Ser for meg at mine små er litt for glad i å plukke.. så venter litt før jeg setter i gang.. Men, det skal absolutt prøves ut! :)

    Klem Ida

    ReplyDelete
  3. Så fint :) Minner meg om regnbuen ;) Mumsis regnbue vase !

    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  4. Så stilig. Veldig deg! :) Håper det dukker opp noen blomster snart! :)

    ReplyDelete
  5. Utrolig fin vase! :) Jeg må nok herme litt ja :) God tirsdag!

    ReplyDelete
  6. so simple, so great!!!

    fantastic idea :)

    ReplyDelete
  7. De der er så fine! Så en slik (hos deg kanskje?) for lenge siden, og har enda gamle tusjer liggende siden jeg skal lage en slik. En dag.
    Ha en fin uke!

    ReplyDelete
  8. Herlig! En slik skal jeg lage:)

    ReplyDelete
  9. Så MORO og utrolig kreativ :)

    ReplyDelete
  10. Det ble skikkelig tøft! :) Håper mannen tar hintet :) fin uke til deg og dine!

    ReplyDelete
  11. Flott idé! Lurer på om jeg kunne laget en der bare toppene var limt fast, og tusjene fortsatt kunne brukes?

    ReplyDelete
  12. Du finner på så mye morsomt og fint, dette blir jeg glad av!

    ReplyDelete
  13. Så stilig vase. Virkelig en kul ide :D

    Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!

    ReplyDelete
  14. ojojoj... SÅ FINT! Jeg har nettopp heklet ett trekk til en vase jeg har. Det er så utrolig deilig med noe hjemmelaga! Blir så inspirert av alle blogger rundt omkring og også din! Tusen takk for det :D Ha en fin dag

    ReplyDelete
  15. Kreative deg!
    Fikk et blad i posten i dag - du er jo overalt;)

    ReplyDelete
  16. WOW, kjempestilig!
    Noe for lidenskapelse?
    Du, jeg brukte dukke-tipset ditt, kult!

    ReplyDelete
  17. Morsom ide´! Du er flink :-)

    ReplyDelete
  18. Utrolig kult!!
    Kjempefine bilder også!!

    ReplyDelete
  19. Oh I love it. Fargeeksplosjon og leken design. :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!