September 18, 2011

Sybord


Neste ukes prosjekt.


Lavt, kult sybord skal få et ansiktsløft.


Med grønn fløyel i skuffen sjarmerte det meg i senk.  Kjøpt for 300kr på Maritabutikken.
Enda er jeg støl i armene etter å ha bært det med hjem. En søt smerte.


Øverste skuffen var fyllt med godteri for den syfrelste. Lurer på hvor bordet kom ifra.. Hvem som
fint hadde dandert sysakene sine i skuffen. Lå det strikketøy i underskuffen? Jeg forestiller
meg det. Det lukter svakt innrøykt. Noe mange møbler gjør, fra tiden da det var vanlig å røyke inne.

Neste ukes store prsjekt altså. Hadde vært kult med en vri ala Precious.  
Hvor det skal stå? Har ikke peiling. Det er ganske dypt og tar plass. Noe vi har lite av.
MEN jeg skal nok finne på noe lurt. Jeg tenger nemlig sybordet mitt. Det forstår dere vel.

Nå blir det snart en liten loppemaked tur i regnet. Om jeg våger. Vått, kaldt, mange folk..
Håper jeg finner noe fint. Da blir det verdt det.

16 comments:

  1. Så stilig det var! Gleder meg til å se forvandlingen :) Ha en fin tur på loppis!! Klem.

    ReplyDelete
  2. Veldig fint!! =) lykke til med makeover!

    ReplyDelete
  3. Gleder meg til å se hvordan sybordet blir!
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Anne

    ReplyDelete
  4. Klart du trenger det sybordet;) Gleder meg til å se hva du tryller frem av det...ha en god søndag videre

    ReplyDelete
  5. Slike sybord er sjarmerende - og når du attpåtil får med innholdet da:)
    Gleder meg til å se forvandlingen!

    ReplyDelete
  6. Skal bli spennende å se etter din fiksing - dette er så koselige små møbler :-)

    ReplyDelete
  7. DEn va stilig, gleder meg til og se :) Har selv et prosjekt gående.

    ReplyDelete
  8. Nydelig lite sybord, gleder meg til å se det når det er ferdig Mumsifisert også ;) -og spent på om du finner noen fine lopper i dag. Jeg fant endel i går, selv med mine søte to på slep. *♥*

    ReplyDelete
  9. Åhh, fine sybordet!!
    Gleder meg til å se bilder etter ansiktsløftet;)
    Takk for fine kommentarer hos meg♥
    God søndag!
    *Klem

    ReplyDelete
  10. Kult :D Blir nok utrolig fint med din kreativitet! Blir spennende å se hva for no lurt du finner på nå ;D Ha en fin søndag!! klem fra AM

    ReplyDelete
  11. Kjempefint sybord og trearmet lampe!! Jeg har lignende, både sybord og tivolilampe :) Gleder meg til å se fortsettelsen, og om du fant noe på dagens skattejakt :)

    ReplyDelete
  12. AH - på utkikk etter et sybord selv, som skal holde min flunkende nye symaskin med selskap i kreakroken :) Gleder meg til å se ferdig resultat av forvandlingen etterhvert!!!

    Håper du har en god helg.

    Klem.

    ReplyDelete
  13. Så kult! Blir spennende å se :)

    ReplyDelete
  14. Knallstilig! Vurderte å kjøpe eit liknande på loppis her om dagen (til å ha strikketøyet i), men gjorde det ikkje. Ganske mykje lågare pris her ute i distriktet, trur dei skulle ha ein femtilapp for det her ;)

    Gler meg til å sjå kva du finn på av oppussingsidear til denne!

    ReplyDelete
  15. Kjempekult! Gleder meg til å se hva som blir gjort med det. Og alle de godbitene oppi skuffen da.

    ReplyDelete
  16. Sybord - selvsagt må du ha det :-) :-)
    Mamma har akkurat likt som ditt - blir spennende å se hvordan du piffer ditt opp :-)
    Fin uke til deg!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!