September 30, 2011

Sybord / platespillerbord


Forrige ukes prosjekt, Sybord, er på plass. Etter mye grubling ble det spraymalt hvitt og gult.  
Beina måtte jeg beholde som de var. Treverket her var altfor flott til å males. Og riktig nok fant det
sin plass her i leiligheten. Sybordet har blitt nytt platespillerbord i stua. Praktisk med oppbevaring
under. Oppbevarings muligheter er noe vi aldri får nok av!
Bordet som platespilleren sto på før, har som dere sikkert har fått med dere, blitt Naninos nye
tegnepult. Fortsatt like populært. Min søte, gode lille Nanino. 
       

20 comments:

  1. Det ble stooor forandring! Fresht!! Jeg har et likt sybord som venter på fornyelse, dette var inspirerende. Jeg ønsker deg en finfin helg :)

    ReplyDelete
  2. Å, skjønne sybord!
    Perfekt platespillerbord :)
    Og det søte tegnebordinnlegget, SØTT!!

    Håper dere får en fin helg.

    ReplyDelete
  3. Ja:) Nydelig ble det! Herlig gulfarge!

    God helg!

    ReplyDelete
  4. Liker fargen! Og så bra at du beholdt bena i orginalfargen:)
    God helg!

    ReplyDelete
  5. Åh så utrulig stilig! NO angrar eg på at eg ikkje kjøpte det eg såg på på loppis for eit par veker sidan, dei hadde TO til sals, og eg gjekk frå begge... :(

    ReplyDelete
  6. Åh, så kult og gult!!!
    Kjempestilig.

    Du, det er flere som er intr i speilet og hylla...så kan du gi meg beskjed hva du tenker?

    ReplyDelete
  7. Nei men så kult ! Jeg likte at du hadde beholdt noe umalt og fargen :) Har et slikt bord selv jeg ... Spørs om jeg hermer ;) Takk for inspirasjon .
    God helg !
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  8. Det ble jo veldig flott! Gulfargen lyser formelig opp.

    Men nå lurer jeg veldig på hva slags platespiller dere har. Altså merke, pris, hvor den er fra osv. Vi må ha ny spiller her i heimen nemlig;-)

    Ha en flott helg!

    ReplyDelete
  9. Det ble kjempetøft! Gøy å se :-)
    Fin helg til deg :-)

    ReplyDelete
  10. aiai!Snasent og fresht!

    ReplyDelete
  11. Knallkult med gult!! Glad farge!:D
    Jeg har forrseten Retro-uke på min brukt-blogg denne uka, om du vil kikke innom:)
    Helgeklem, Janni

    http://skrotogskrammel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Det blei fresht! Likar! Kanskje ingen bombe at Vestablikk likar gult..hehe:-)

    God helg! Klem

    ReplyDelete
  13. Det ble så fint og personlig! Som alt annet jeg har sett av hjemmet deres! Jeg liker det veldig!
    God helg.
    Klem fra Anne

    ReplyDelete
  14. Likte at du beholdt bena som de er! Det ble veldig fint altså=)=) Ha en flott lørdag!! Klem M

    ReplyDelete
  15. Wonderful yellow table!

    ReplyDelete
  16. Hei, har du sendt din adr til meg ift give away? Hilsen Marielle alias Frøken Alvestøv.

    ReplyDelete
  17. Anonymous3/07/2013

    Hello there! It looks as though we both have a passion for the same thing.

    Your blog, "Blogger: Med et lekent sinn" and mine are very similar.

    Have you ever thought about writing a guest write-up for a related
    blog? It will surely help gain publicity to your website (my site recieves a lot of targeted traffic).
    If you might be interested, contact me at: carltalbert@googlemail.
    com. Thanks

    Feel free to surf to my web site - data

    ReplyDelete
  18. Anonymous5/08/2013

    Just wish to sаy уour аrticle is as
    astonіshіng. The clearnеss in yοuг poѕt
    іs јust cool аnd i сan aѕѕume you're an expert on this subject. Fine with your permission let me to grab your feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

    Also visit my web blog: www.adventurecompany.co.uk

    ReplyDelete

Comments makes me smile!