September 01, 2011

Stem Romantisk Retro


Det er med stolthet og glede jeg må videreformidle denne fantastisk fine og inspirerende bloggen.
Romantisk Retro er en av mine favoritt blogger, og etter et besøk inne hos henne så skjønner du hvorfor.

Fineste damen har klart det! Hun har kommet seg til finalen av Norges Vakreste Hjem 2011,
og stemme på henne kan du gjøre her! Og se filmklipp fra Go morgen Norge kan du gjøre her.
Er hun ikke vakker? Og huset like så?

Norges vakreste hjem arrangeres av Interiør magasinet Boligpluss. Avstemningen stenger 20 september.
Det er mange flotte finalister og jeg er MEKTIG imponert over dem alle. Inspirerende til de tusen.
Jeg anbefaller å ta turen inn til dem alle for mer spennende og sjarmerende interiør. La deg inspirere og nyt!


5 comments:

  1. Helt enig.
    Ha en finfin fredag og en god kjærlig helg!

    ReplyDelete
  2. Takk vennen! Du er bare så god atte!

    ReplyDelete
  3. Enig! Men må samtidig legge til at du har det jammen meg fint hjemme du også! Har aldri vært inne på bloggen din før, men skal avlegge flere besøk her ser jeg.
    God helg!

    ReplyDelete
  4. Enig enig! Min stemme er avgitt og følger vakre An-Magritt med spenning :)

    ReplyDelete
  5. Så fin gjeng! Heiaheia!

    og en finfin fredagskveld til deg :)
    Signe

    ReplyDelete

Comments makes me smile!