September 16, 2011

Settekasse #3


En ny settekasse er produsert.


Jeg har hatt den så lenge og halvferdig at jeg ikke husker hvor jeg fikk den ifra.
Men nu, nu er den endelig helt ferdig! Papiret er vintage tapet/ romantikk-bokstav-tapet fra
Glansdagen/ tapet fra Ferm Living og papir fra.. ja hvor er det egentlig ifra? Husker ikke det
heller. Ikkje bra. Tidligere har jeg lagd denne og denne. Koselige gaver til barn jeg er glad i.

 

Enda har jeg to på lager. Plukket opp på bruktbutikker til en billig penge. Enn så lenge sover
de trygt under sengen. Det er en del jobb som må til , pussing, vasking, grunning, maling,
måling og sjæring av papir, liming og lakking til slutt. Tross omstending pussling er resultatet
helt klart verdt det. Det blir jo så fint!

Har du "lagd" ny settekasse før? Det er mye inspirasjon å hente der ute i Blogglandia.
Hos Think tank, Stines hjem, Bella Vintage, Frk.FosliPretiosa, Im with Leia bl.a. kan du se
flere oppgraderte settekasser. For enda flere sjekk ut vår kjære google.

 

14 comments:

  1. Så fin den var! Skikkelig fine farger og sammensetningen av papirene var helt knall!

    ReplyDelete
  2. Åh, den var vakker!
    Har planer om å lage en slik jeg også. Må bare finne en settekasse først. :)

    Ha en fin helg, vennen!
    Klemmeklem

    ReplyDelete
  3. En settekasse full av sjarm! Heldig er den krabaten som får denne<3
    Likte så godt roboten jeg:)
    Og elefantene har jeg også..men husker ikke hvor jeg har fått tak i papiret jeg heller..hihi;)
    God helg vennen!!

    ReplyDelete
  4. Flinke Mumsi og heldig barn som får denne:)
    Klem fra meg i sofakroken!

    ReplyDelete
  5. Den ble kjempefin :-)

    ReplyDelete
  6. Kjempekul! Jeg har ikke tålmodighet til å lage sånne selv, men nyter å se de fine som du og Stine og alle andre flinke bloggedamene lager. :) Inspirerende er det hvertfall, man får lyst til å pusle med noe. *♥*

    ReplyDelete
  7. Den var kjempe fin, slik vil jeg ha til gutten min!

    ReplyDelete
  8. I love these...want want want!

    ReplyDelete
  9. Kjempefin settekasse!!!
    Jeg har også gitt mine settekasser en makeover for lenge siden, ikke med tapet, men med glade farger i maling :0)
    Ta gjerne en titt :0)

    ReplyDelete
  10. FIIINE!! Er på lager'n nå jeg også, kommer nok på bloggen snart :) Er moro, men pirkete, hehe..

    GOD lørdagskveld!
    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  11. Superfin! Ska göra en jag med har jag tänkt och din var verkligen bra inspiration.

    ReplyDelete
  12. Hei - så hyggelig at du nevner min blog :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!