September 13, 2011

ROM 123 - Rom for Retro


Hurra! Nå har jeg fått det siste ROM123. Det er lenge siden de var her og jeg har vært spent i ukesvis.
Endelig. Og jeg og mitt kjøkken er med. Tenke seg til, du og du.
Det er så gøy å se seg selv på trykk. Og rart og skummelt og veldig, veldig stas.

(Ja jeg må jo vise alle sidene, er jo så stolt da vet du!)

PappaRottefinn ble visst noen år yngre, og med feil navn til hans fortvilelse/lettelse.
Lille Nanino er blitt 1 1/5 år gammel. Ikke værst :) Men sett bort ifra det, så er det en flott og stor
reportasje i mitt favoritt interiørblad! Vi er veldig glade i det lille kjøkkenet vårt og finner stadig nye
måter å utnytte plassen på. Her kan du se flere bilder fra kjøkkenet.

Takk for alle gode ord og hilsninger ang artikkelen. Dere er gode dere. Gøy å se at så mange
av mine medbloggere er lesere av bladet.

I morgen blir det give away, mange herlige følgere å feire. Heng med!

26 comments:

  1. Congratulations......it looks amazing!

    ReplyDelete
  2. Kuli! Moro med småfeil i teksten da ;-)
    Gleder meg til i morgen!

    ReplyDelete
  3. Kjempefin repotasje! Gøy å se :)

    ReplyDelete
  4. Stiiiliii!! GRATTIS til deg :))

    ReplyDelete
  5. Jeg kjøpte bladet igår, og det var virkelig en kjempefin reportasje!
    Herlige dere og det fantastiske kjøkkenet deres:-)
    Ha en god tirsdagskveld!

    ReplyDelete
  6. Som nevnt tidligere: jeg har sett på reportasjen mange ganger allerede :)
    Så herlig kjøkken :)
    Og så kjekt å se...
    Ja, dette MÅ du være stolt av ;)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  7. Nei, så GØY!!! Har ikke sett bladet denne måneden, men det er favoritten min også. Har egentlig vært det siden det kom ut første gangen:)
    Stas å komme i favoritten sin da!!
    Fine bilder:)

    ReplyDelete
  8. Gratulerer, ser veldig fint ut!

    ReplyDelete
  9. Et av mine favorittblader også, og denne måneden må jeg _hvertfall_ kjøpe det når du er med :) alltid ekstra stas når det er noen kjente fra bloggeverden med i bladet, enten det er tips eller reportasjer. Dere er bare så søte på bildet, all grunn til å være fornøyd med den reportasjen, til tross for litt småfeil i teksten ;) *♥*

    ReplyDelete
  10. Ha ha, hadde ikke lagt merke til det med alderen - måtte tenke litt på vhor gammel man er når man er 1 og en femdels år... Du gjør deg i ukeblader:) Jeg blir liksom stolt når jeg ser deg, tenker at du er en av "mine";)

    ReplyDelete
  11. Gratulerer! Dette var gjevt:)

    ReplyDelete
  12. Anonymous9/13/2011

    Gratulerer!
    Dere er bare helt nydelige begge to. Mamma er stolt også :-)))
    Bladet blir kjøpt i morgen ;-)
    Klemmer x 3

    ReplyDelete
  13. Grattis! Jeg har kjöpt og lest:) Fint var det!

    ReplyDelete
  14. Grattis! Jeg har kjöpt og lest:) Fint var det!

    ReplyDelete
  15. Kjempegøy!!! Grattis!!:D
    Gleder meg til å lese:)
    Klem

    ReplyDelete
  16. Så kult! For et flott kjøkken du har :)
    Grattis! :)

    ReplyDelete
  17. Så fint! Tror nok jeg må kjøpe bladet :)

    Grattis!

    ReplyDelete
  18. Sååå kjekt. Gleder meg til å lese.
    Grayulerer så mye!

    ReplyDelete
  19. Så gøy, gratulerer så mye:),
    dette er et av mine favorittblad også, det ligger på kjøkkenbenken,
    klar til å bli med på hyttetur, tror ikke jeg klarer å vente med å lese det nå;), gleder meg.
    Klem Hilde

    ReplyDelete
  20. Kjempefine bilder og reportasje Ann Beate - gratulerer. :)

    ReplyDelete
  21. Det var så gøy å lese om deg/dere!
    Kjempefin reportasje, så du har all grunn til å være stolt :D

    Ha en fin dag!
    Klem
    -Amalie

    ReplyDelete
  22. En god ting kan ikke sies for ofte. Er SÅ stolt av min fantastiske niese::)). Skryter til alle på min vei.
    Gode, gode klemmer fra tante O.

    ReplyDelete
  23. så herlig!!
    jeg koser meg med bildene fra deres flotte hjem!!

    ReplyDelete
  24. fin reportasje, en sånn som jeg kan se igjennom og studere mange ganger! ROM123 er en av mine favoritter også, blir egentlig bare bedre og bedre synes jeg.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!