September 29, 2011

På min kommode


God bedring-rosene holder seg fortsatt godt. ♥
Takk igjen Mamma for at du stilte opp da vi var syke.

Og takk for alle tilbakemeldinger ang. mitt store ønske om et teak speil! Jeg skal prøve å få
sendt en mail til dere som så fint tilbydde meg å kjøpe et, i kveld. Veldig hyggelig av dere.
Takk for tipset om Futura, Mariann. Der har de så mye fint! Desverre er butikken altfor dyr for meg
og vårt trange budsjett. Men er innom iblant for å drømme meg bort.
Holder jeg utskikk på loppis etc så dukker speilet sikkert opp. Den som leter finner, det er så sant,
så sant, Louise.

Fin torsdag til godt`folket. I dag kommer Besta Gome på besøk, vi gleder oss!

  

10 comments:

  1. For en fantastisk utstilling! Disse bildene gjorde meg glad:-) Og bekreftet nok en gang min Less is bore-innstilling:-)

    Så har jeg et spørsmål. Har sett at du bruker Belton Molotow spraylakk. Det har jeg også gjort, og er så fornøyd med den. Nå ser jeg til min fortvilelse at Oslo Kunstmateriell har lagt ned:-( Har du tips om noe annet sted de selger den i Oslo-området?

    Klem, Elin

    ReplyDelete
  2. Nå kan du se på mitt siste innlegg og se om det er noe intr :) Så hører jeg bare fra deg evnt. Kom med et skambud ;)

    ReplyDelete
  3. Og forresten; veldig fine bilder. Liker maleriet veldig godt!

    ReplyDelete
  4. Love your dresser and all your beautiful bobbles and jewelry pieces........perfect!

    ReplyDelete
  5. For et herlig kaos av nydelige ting. Må nok lage ny utstilling på min kommode også nå ja ;)
    Smil fra Dina!

    ReplyDelete
  6. Flotte bilder!!

    Jeg er også hekta på spraymaling for tiden og har funnet min ultimate dealer: Kunstnernes Eget Maleriutsalg. Billig og rask levering.

    Du har bare så flott en blogg, jeg blir glad hver gang jeg åpner et innlegg fra deg:-)

    Hilsen Maratonjenta!

    ReplyDelete
  7. Nyydelige detaljer!!! Du har en veldig spennende stil, altså :)

    ReplyDelete
  8. Vettu, det er som og se i et blad :) Kjempe fine smykker og detaljer !!

    ReplyDelete
  9. Stilig komposisjon på kommoden :D Ser du og jeg mye lik stil på sånt no ;) tihi Elsker det grønne treet ditt!! Sagt det før, men sier det igjen! hehe klem fra AnneM

    ReplyDelete
  10. Gleder meg til å se speilet du ender opp med - regner med det kommer bilde :0)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!