September 11, 2011

Loppefunn


Den kuleste leken, den blåeste kappen, de koseligste dynetrekk, det mykeste flanell lakenet
og den søteste hjerteboksen. Noen av forrige helgs loppefunn.

Måtte jo innom et av loppemarkedene som var. Det var skikelig loppehelg i byen.
Øs pøsende regn, for mye folk og høye priser gjorde opplevelsen ganske så svett. Jeg var helt utslitt
etterpå. Det er da jeg må prøve å holde fokus på alt arbeidet som legges ned av de frivillige og at penegene
faktsik går til en god sak. Og at jeg fikk noen fine nye loppefunn. For det er jo verdt det. Er det ikke?
   

15 comments:

  1. Verdt det :)
    Fiine ting du fant! Leken var veldig fin!

    Jeg var litt heldigere enn deg med forholdene..nesten håpløst i Oslo føler jeg.

    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  2. Fiine ting! Kjempesøt leike, og så herlig med kardemommeby-sengetøy!!

    Håper du har ein fin søndag!
    Tonje

    ReplyDelete
  3. Sååå heldig! Masse flott :-)

    ReplyDelete
  4. Så herlig leke og andre loppefunn!
    På disse kanter er det så dårlig med loppemarked...
    Så tror du skal være glad for mye folk og mange markeder, selv om det tar på hi, hi.
    Flott reportasje i Rom 123...
    Jeg har lest og sett på den flere ganger ;)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  5. Så mye fint. Likte godt alt sammen og synes du har vært skikkelig heldig med fangsten!

    ReplyDelete
  6. Åh, herlig!!
    God søndags kveld!
    Nå titter faktisk sola fram her, etter en hel dag med regn!:D

    ReplyDelete
  7. Så fine ting du fant! Kardemommeby-sengetøy er utrolig søtt!

    ReplyDelete
  8. Klart det er verdt det;-) Selv om det er kjipt og slitsomt noen ganger..

    Veldig fine ting du fant! Musen(?) var veldig søt, og flotte tekstiler.

    God søndagskveld til deg:-)

    ReplyDelete
  9. ÅH, DET Kardemommebydynetrekket. Fineste. Jeg kjøpte en liten kjole i akkurat det stoffet fra Ida og Muskatt :)
    Litt misunnelig nå gitt :D

    ReplyDelete
  10. Veldig fin fangst, særlig hvis du har jakta i Oslo! Har ikke turt meg på loppis i Oslo enda denne høsten, veit det er mye spisse albuer og kamp om kuppa. Men uansett har jeg finni utrolig mye fint i Oslo oppigjennom også. Liker noen av vestkantloppisene best;)

    ReplyDelete
  11. så fine funn! ingen loppiser på meg i helgen, men neste helg skal jeg og gleder meg! *♥*

    ReplyDelete
  12. Så kuuul den leken var!
    Og ellers finfine loppisfunn :D

    Ha en fin dag!
    Klem
    -Amalie

    ReplyDelete
  13. det var fin fangst!! Leken var min favoritt, men egentlig var vel alle tingene potensielle favoritter ; )

    ReplyDelete

Comments makes me smile!