September 21, 2011

Influensa symptomer


Lammende skallebank, hoven hals, verkende ledd og stive muskler.
Jeg har ikke tid til å være syk nå, det er så mye som må gjøres! Jeg har så mye på agendaen om
dagen. Litt for mye. Tenker på at det er kroppens måte å si ifra på at jeg må roe ned.
Men kunne den ikke ha slanket meg et par kilo i stedenfor? Gjort meg mindre godtesyk. Eller..
Nei. Ikke bra å tenke slik. Det må være feberen som setter inn igjen.

Jeg ligger i stua å ser høstsola danse i trekronene. En sånn en fin dag.
       

23 comments:

  1. Uff, så kjedelig viss du blir syk nå. Men det er nok kroppen sin måte å si 'brems!!' på :-)
    Har du fersk ingefær i hus, så kok noen biter i vann og drikk mye. Bare et lite tips som jeg vet hjelper meg.
    God bedring :-)
    Klem

    ReplyDelete
  2. Føler med deg - er ikke i topp form jeg heller! God bedring:)

    ReplyDelete
  3. uff det er nok det. Ja jeg orket akuratt å få meg meg litt fersk ingefær på vei hjem fra barnehagen i dagtidlig. til 2 kr.. søt pris :)
    Oppkuttet fersk ingefær i koktvarmt vann, sitron og en skje honning gjør underverker for en sliten hals og kropp.. Og det smaker så godt. et godt tips :)

    ReplyDelete
  4. Jeg har en influensa som har hengt i lenge, det er ikke noe moro! Skulle også ønske jeg gikk ned i vekt på, sånn en kilo istedenfor å legge på meg tre når jeg er syk! Altfor godtesjuk,spesielt når jeg syns synd på meg selv :)
    GOD BEDRING!

    ReplyDelete
  5. God bedring kjære du :) Det går over altså!!
    Klemma frå tante O.

    ReplyDelete
  6. God bedring, Mumsi:) Vi pleier å ha i litt fersk hvitløk også vi, blir ikke dårligere av det:)
    Kroppen min sier fra med influensasymptomer når tilværelsen blir for heavy, kjennes som jeg har feber, men har det ikke:)
    Ta vare på deg selv....og skynd deg sakte:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  7. Fantastiske bilder på det som høres ut til å være en "ute av form dag" for deg...
    Håper det går fort over.
    Lo godt da jeg leste innlegget og ønsker meg det samme som deg hi. hi.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  8. I love days like this ...when I'm not sick and forced to....I hope you feel better soon!

    ReplyDelete
  9. håper det er vekk i morra!
    du får hvile så godt du kan...ikke så lett med
    masse tankespinn og feber.
    masse god bedring iallefall!
    KLEM

    ReplyDelete
  10. Huff, så kjedelig hvis du får influensa... Får håpe du kommer deg raskt - god bedring! Fine bilder du har tatt!

    ReplyDelete
  11. God besdreing. Men , det er bare å flate ut til man er bra igjen.

    ReplyDelete
  12. deilige bilder!
    Håper influensa-symptomene slipper tak!
    Jeg tar alltid en god ts manuka honning når jeg kjenner grugg i halsen, og det gjør underverker! Gruggen forsvinner iløpet av noen timer!
    Anbefales!! :)

    Klemme-klem

    ReplyDelete
  13. God bedring skatten!! Mange bedringsklemmer til deg.

    ReplyDelete
  14. God bedring og kjenn etter hva kroppen sier deg.
    Håper det ikke blir langvarig, men det som står på plakaten får bare vente til du er frisk igjen:)

    Klem

    ReplyDelete
  15. Ikke kjekt å være syk. God bedring til deg!

    ReplyDelete
  16. Det er mange som er syke nå - høy feber og muskelverk. Vi har det her hjemme også. Noe dritt - speisielt for de minste...
    God bedring :-)

    ReplyDelete
  17. God bedring! Det er vel tida for forkjølelse nå...

    ReplyDelete
  18. uff, det er ikkje noko kjekt å vere sjuk! i alle fall ikkje når ein har mykje anna ein skulle ha gjort... God bedring :-)

    ReplyDelete
  19. Kjedelig:/
    Bra at du er syk i trivelige omgivelser iallefall!;)
    God bedring ♥

    ReplyDelete
  20. Jeg vil ønske deg god bedring! Ikke kjekt å være sjuk når man har mye man skulle gjort, ergo passer det aldri!

    ReplyDelete
  21. God bedring! :) Jeg pleier også sår hals og tett nese i dag. Med Rom 123! så koselig å se deg og kjøkkenet ditt på trykk! Men du skulle fått vist fra heler hjemmet ditt synes jeg:)

    ønsker deg en fin dag! klemmer

    ReplyDelete
  22. Ikje bra! Flere som er syte her :( Good bedring da! Utrolig kule potter :D haha!! klem fra AM

    ReplyDelete
  23. Ønsker deg god bedring med et par lekre øredobber:) DU vant nemlig gaven hos meg, Frøken Alvestøv! Send meg adr din og jeg sender deg gave. Mange klemmer fra Marielle.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!