September 07, 2011

Høstfølelsen

Mitt bidrag til NIB utfordringen i september.


Sjenken i stua har fått høstfølelsen over seg. Ute stormer det med regn, lyn og torden.
Her inne er det lunt og varmt. Fint å hvile blikket mot sjenken ved siden av tv`en.
Flytelys i Holmgårdbolle, vintage soppelysestaker, kvister og høstløv.
Oker, lilla og brunt. Varme toner som er høsten for meg.

Over 250 flotte "Høstfølelse bidrag" er allerede sendt inn til NIB.
For mer Høst, ta deg en nærmere titt i de inspirerende bildene.
 

12 comments:

  1. så herlige høstmotiv:))
    fikk rom123 i posten i dag,
    så inmari koselig å lese om deg!!!
    lykke til i utfordringen - masse fine premier som vanlig.
    klem

    ReplyDelete
  2. Hei på dæi!
    Herlig høstlige bilder! Godt å ha fine ting å kvile øyan på:)
    Høsten e herlig!
    klæm

    ReplyDelete
  3. Hei, fin høst hos deg;) Gjett om jeg koste meg når jeg så den fine reportasjen om deg i ROM 1-2-3 i dag, du var jo bare så søt...ha en fin høstkveld, klem Wilhelmine

    ReplyDelete
  4. Fin reportasje i rom123! Og nydelige bilder her:)

    ReplyDelete
  5. Så fine høstbilder, og flott reportasje i rom123 :-) Sitter og leser nå :-)
    Klem

    ReplyDelete
  6. Takk for at du delte din høstfølelse. Og moror å lese om deg i Rom 123.

    ReplyDelete
  7. Herlig!
    Lekent og lunt!;)
    Klem fra ei som ble litt for sein denne gangen...:/
    ;)

    ReplyDelete
  8. Herlig høststemning på kommoden din! Så kule de never-konglene var. Har du laget de selv?

    Også gleder jeg meg til ROM 123 er til salgs i butikken, blir gøy å lese om deg og det fine kjøkkenet deres:-)

    Lykke til i utfordingen!

    ReplyDelete
  9. Herlig og fargerik høststemning på en utrolig kreativ og morsom blogg. Ønsker deg masse lykke til med utfordringen :)

    ReplyDelete
  10. Et artig innlegg med fin høststemning!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!