September 25, 2011

Gratulerer

We heart it.com


Graulerer til min kjære An-Magritt for publikums prisen og tredje plass i konkurransen om
Norges vakreste hjem.

Gratulerer til skjønne Svenngården med den gjeve førsteplassen! Helt fantastisk!
Mrs.Hardy og Sukkertøy for øyet var også blant finalistene. De er to av bloggene jeg daglig
må innom og som jeg setter veldig stor pris på.

Gratulerer alle sammen, for at dere har varme, innbydende hjem. At dere deler inspirasjon,
gleder, hverdagsliv, foto og ikke minst et fantastisk interiør! Det er alltid så hyggelig å komme
på besøk hos dere. Hurra!
   

7 comments:

  1. Gratulerer!!
    Fint innlegg :D
    Klem manuela

    ReplyDelete
  2. Jeg må ha den kaka. MÅ.

    ReplyDelete
  3. Gratulere til de flotte blogg jentene.Denne kaken din så nydelig ut:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda::)

    ReplyDelete
  4. Så koselig innlegg og så fint gjort...
    Du er GOD du :)
    Takk til deg også!
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  5. Tusen takk :D
    Så utrolig koselig at du gjorde dette da :) Setter jeg stor pris på!

    Og takk for fin gratulasjon på bloggen min :)
    Klem
    -Amalie

    ReplyDelete
  6. Må være gøy å vinne en sånn pris!! Heldige jentene! :)
    Tror jeg så deg og dine 2 på søndagstur i Sofienbergparken idag? Syns jeg dro kjensel på deg iallefall. Håper uansett du har hatt en fin helg!
    -Hanne

    ReplyDelete
  7. Takk vakre, vakre venn! Jeg er så uendelig glad i deg. Og bloggen din. Og alt det fine du deler. Du er en del av min hverdag.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!