September 14, 2011

Give away hos Med et lekent sinn



Da er det endelig duket for en give away her på bloggen.
Det er blitt en stund siden sist, så nå var det virkelig på tide.
Jeg feirer gode tider, fine følgere ( over 300stk. WOW! ) og høsten som er i anmarsj.

En av premiene du kan vinne er en Japansk Collage Bok, propfull av inspirerende bilder
og ideer til diverse collager. "Cut it! Paste it! Sew it! -Your familiar materials. Collage is fun!"
Kan du lese Japansk er det jo en stor bonus om du skulle være så heldig å vinne.
Men fortvil ikke, man kommer mer en langt med bildene i boken.


Forside og en innside. Collage omfatter virkelig så mangt.


Den er blant annet et perfekt sted å hente inspirasjon til den populære Japanske dekorteipen 
"Washi tape" som er i vinden som aldri før. Kanskje får du ideèr til kort lagd av kviteringer og gamle busskort?
De fargerike ideene og kreasjonene er mange!


 
Den andre premien er en rød, fin Mano kopp.
De av dere som var på Glansdagen kjenner den kanskje igjen? Her hos oss har den desverre
ikke fått den oppmerksomheten den fortjener. Siden i sommer har den vært trygt nedpakket i esken sin.
Herved søker den seg til et nytt og bedre hjem. Til forsiktige og omtenksome hender som vil drikke sin varme te/kaffe med et tilfreds smil om sin munn. Kanskje det er hos deg Mano hører hjemme?


Reglene er som følger:

1 lodd for å bli følger/ du er allerede følger av bloggen.
1 lodd for en kommentar på dette innlegget.
1 lodd for å linke til min give away på din egen blogg. Bruk det øverste bildet.

I alt kan man trekke 3 lodd.

Trekningen holdes høytidelig den 1 oktober.
Håper dette faller i smak hos dere!
   

100 comments:

  1. Jeg er med! Med to lodd :)

    ReplyDelete
  2. Heeeeei!
    Sjlsagt tar eg 3 lodd vennen :o)
    Gratulera med Rom 123 og!! Glede meg te å lesa :o)

    ReplyDelete
  3. Tre lodd til meg! Og gratulerer med utrolig flott og morsom artikkel i rom123 :-) god klem.

    ReplyDelete
  4. Flotters giveaway, jeg blir med og trekker to lykkelodd :)

    Her hjemme hos oss har Mano funnet et godt hjem på badet, som tannbørstekopp og q-tips holder. Men i kjøkkenskapet har jeg ingen :)

    Klem,
    Signe

    ReplyDelete
  5. Jippi :) Så flotte premier ! Jeg vil gjerne ha 3 lodder . Takk :)

    ReplyDelete
  6. Jeg er med!!
    To lodd til meg:)

    ReplyDelete
  7. 2 lodd på meg :) "Satser dem på" boka, for koppen min ligger også nedpakket og ikke brukt... :)

    KLEMMER fra Stine

    ReplyDelete
  8. Hei, jeg prøver lykken med 2 lodd.
    Min Mano loddet jeg ut i sommer, men har tenkt i ettertid at det er èn venninne som både liker fargen og som hadde fortjent den...
    Så kanskje jeg vinner en tilbake hi, hi.
    Og boka ser jo så inspirerende ut ;)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  9. Supre premier på en fin-fin blogg! To lodd på meg :)

    Hilsen Kristin

    ReplyDelete
  10. Jeg er med:), to lodd til meg:)
    KLem Hilde

    ReplyDelete
  11. Jeg vil være med!! Manokoppen kommer til å få det travelt i mitt hjem om jeg vinner ihvertfall :) Tar 2 lodd

    ReplyDelete
  12. Hyggelig at dere vil være med!
    Og takk så mye for gode hilsner ang artikkelen. ♥ Det føles godt.

    ReplyDelete
  13. Fooor en give away!
    Jeg blir selvfølgelig med, og tar gjerne 3 lodd! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  14. Jeg vil gjerne være med - to lodd (for jeg får ikke til å linke sånn i margen...) Men - to lodd er jo bedre enn ingen :-)
    Kjempefine premier :-)

    ReplyDelete
  15. oi! Så spennende! Herlige premier da! jeg trekker 3 lodd!

    Gleder meg til å lese rom 123!

    ReplyDelete
  16. Hei! Fin blogg! - Og det kruset likte jeg veldig godt:) Jeg vil være med på din give away - legger meg til som følger nå. Det blir to lodd:) Jeg har også give away - kom og bli med! Klem.

    ReplyDelete
  17. Grattis med så mange følgere. Jeg skjønner godt at det er blitt så mange, for bloggen din er super! Tre lodd på meg.

    ReplyDelete
  18. for noen snasne premier, begge hadde fått et godt hjem hos meg ;)

    3 lodd og fingre i kryss!

    ReplyDelete
  19. To lodd på meg!!! klemz Grethe

    ReplyDelete
  20. 1 lodd til meg. fin blogg

    ReplyDelete
  21. Jeg tar gjerne to lodd! Drømmer om en manokopp:)

    ReplyDelete
  22. JOhoo! Jeg er med - 3 lodd =)

    ReplyDelete
  23. Så fine premier :)
    Jeg tar 2 lodd :)

    ReplyDelete
  24. Spennande bok! Eg tek 2 lodd av deg:)

    ReplyDelete
  25. Tjolahopp tjolahei!
    Jeg vil være med å feire deg.
    Jeg tar to lodd og håper på det beste. Så håper jeg på å vinne det meste ;)

    ReplyDelete
  26. Lækker giveaway - jeg er klart med på 3 lodder!!! :)
    Jeg har linket på min giveaway-side!
    Kh Tina

    ReplyDelete
  27. Jeg er med:) 3lodd!

    ReplyDelete
  28. Kristine9/14/2011

    I'm in!!
    2 lodd på meg :)

    Kristine_sahr@hotmail.com

    ReplyDelete
  29. Hurra for 300!
    Jeg vil gjerne være med på morroa:)
    2 lodd på meg;)

    ReplyDelete
  30. Gratulerer med fiine tall!!!:)
    Jeg blir veldig gjerne med og tar 3 lodd!!
    Klem til deg:)

    ReplyDelete
  31. For en flott giwe away! Jeg blir gjerne med! 3 lodd på meg!

    klem

    ReplyDelete
  32. Am i too late how exciting!

    ReplyDelete
  33. Å ja, jeg er med og tar 3 lodd, takk:)
    Ha en nydelig dag, Mumsi:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  34. Hej jeg vil gerne være med på 2 lodder. ha en dejlig dag.

    ReplyDelete
  35. Gratulerer, flotte premier! Jeg tar gjerne 2 lodd:)

    ReplyDelete
  36. For en flott giveaway! Jeg tar to lodd og håper på vinnerflaks på bursdagen min, 1. oktober :)

    ReplyDelete
  37. Hallo!
    Ja, jeg vil være med i trekningen av disse flotte premiene, og trekker 3 lodd - hjertelig takk.
    Ønsker deg en fin-fin dag :-)
    Klem

    ReplyDelete
  38. Hei! To lodd til meg:). Finfin blogg og veldig artig artikkel i Rom 123. Hilsen Elisabeth

    ReplyDelete
  39. Jeg er med! 2 lodd til meg da :-) Den boka så spennende ut! Veldig fint å se deg og det koselige kjøkkenet ditt på glanset papir, moro! Klem

    ReplyDelete
  40. Eg siklar framleis etter den fine, raude Mano-koppen, så er definitivt med! :)
    Grattis med kjempefin artikkel i Rom 123, var så kjekt å sjå bilete av eit hus eg allereie "kjenner" :)
    Eg vil gjerne ha 3 lodd :)
    Klem, KristiN

    ReplyDelete
  41. Jeg vil gjerne være med og tar ett lodd : )

    ReplyDelete
  42. Selvsagt vil jeg bli med på dette!! Og gratulerer så masse med mange følgere;-)) Absolutt velfortjent!

    Jeg trekker herved tre lodd og krysser det som krysses kan. Den røde Mano-koppen hadde passet perfekt inn hjemme hos meg...

    ReplyDelete
  43. Så fin en give away.. :)
    Jeg blir selvsagt med på 3 lodd og håper på å vinne en mano kopp, da den kanskje kan bli min første!

    KLEM

    ReplyDelete
  44. Jeg vil gjerne være med!
    Er allerede fast leser, så to lodd til meg:)

    ReplyDelete
  45. joho! trekker to lodd!!

    ReplyDelete
  46. Så kjekt med give away:). Jeg tar to lodd takk. Krysser fingrene for at jeg er ekstra heldig siden trekningsdato er bursdagen min;)

    ReplyDelete
  47. Jeg blir lett med på denne flotte give away-en! Den koppen var jo bare lovely! To lodd til meg - jeg følger deg allerede. :)

    ReplyDelete
  48. Jeg er med og ta to lodd :)

    ReplyDelete
  49. Grattis med over 300 følgere!
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen med 3 lodd. Tror nok jeg hadde ønsket med boken mest hvis jeg skulle vinne, min Mano fra Glansdagen ligger også fortsatt ubrukt nedpakket i esken sin;-)
    Klem Louise:-)

    ReplyDelete
  50. Gratulerer med ein flott følgargjeng! Eg prøver meg med to lodd!

    ReplyDelete
  51. Självklart vill jag vara med på denna fina give away. Två lotter till mig tack!

    ReplyDelete
  52. Marit B9/15/2011

    Vil veldig gjerne være med på gi-borten din :-) Krysser fingrene for at det holder med 1 lodd!

    Hilsen Marit (regnbuebarn[ætt]hotmail.com)

    ReplyDelete
  53. Oh! Snart helg og jeg slenger ned to lodd i tønna :)

    ReplyDelete
  54. Jeg blir gjerne med, ett lodd.

    ReplyDelete
  55. Det stoffgale mennesker føler når de ser retrostoff, tror jeg må være noe av det samme jeg føler når jeg ser papirbøker. Denne ønsker jeg meg! Tar to lodd og håper virkelig jeg vhar vinnerlykka med meg!

    ReplyDelete
  56. Jeg er med, et lodd. :)

    ReplyDelete
  57. Denne bloggen har jeg ikke sett før! Så herlig den er!!! Jeg joiner give awayen med to lodd. Du er nå på leselista mi ! (Teflonhjernen må jo ha hjelp til å huske alle fine bloggene der ute...)

    ReplyDelete
  58. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. Spennende premier, jeg tar 3 lodd :)

    ReplyDelete
  60. Den søde lille mano må meget gerne bo hos mig. Den kan jeg hygge mig med ved mit kreabord i mit nye hobbyværelse, når førstesalen står klar om 14. dage (lige på min fødselsdag).
    2 lodder til mig, tak

    ReplyDelete
  61. Å ja venn, jeg vil være med.
    3 lodd til meg.
    klemmeklem

    ReplyDelete
  62. Trekker gjerne 1 lykke lodd:)

    Hanne=)

    ReplyDelete
  63. Anonymous9/17/2011

    Dette er jeg gjerne med på. et lodd til meg. Jane E.A.

    ReplyDelete
  64. Jeg er med 2 lodd :) Fine premier, tvi tvi til meg1:)

    ReplyDelete
  65. Ihhh en fin blog du har - jeg vil meget gerne følge med. Sikke en lækker give away - jeg håber os fra Danmark må deltage. Jeg vil gerne smide 3 lodder i.

    mange hilsener fra Frk.Munk

    ReplyDelete
  66. Oj, dette var en knall give away! Jeg tar 2 stk lodd! (Du, når jeg trykker på linken til Give Away på høyre side øverst så kommer jeg ikke riktig, jeg kommer til google sitt søk på settekasse -mulig det er hos meg det er no tull, men tenkte jeg skulle si i fra)

    ReplyDelete
  67. Skøn blog og flot giveaway! Jeg er gerne med på 3 lodder :-)

    ReplyDelete
  68. Hej :) Hvilken fin give away :) Jeg har lige fundet din fine, fine blog :) Og er vild med både den og denne give away. Jeg er med på 3 lodder :)

    ReplyDelete
  69. Jeg er med :D
    2 lodd til meg!

    ReplyDelete
  70. Rigtig fin give away. Jeg er med på 2 lodder!

    ReplyDelete
  71. Anonymous9/19/2011

    Vil veldig gjerne være med i trekningen! Tar 1 lodd.

    Klem Johanne
    jlerbrekk@hotmail.com

    ReplyDelete
  72. Spennande med give away!
    eg trekker eit lodd :)

    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem Helene

    ReplyDelete
  73. Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd :) kjempefin giveaway!

    ReplyDelete
  74. Jeg blir self med på feiringen,og tar full pott:)

    Herlig premier:)

    Nyt uken:)

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
  75. Anonymous9/20/2011

    Hei

    Så gøy:) Liker blogger din:)
    1 lodd på meg.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  76. I´m in! :)
    To lodd til meg.

    Fin onsdag!

    ReplyDelete
  77. Flott give away
    er gjerne me
    tar 2 lodd
    komentar og link

    klem fra Lill

    ReplyDelete
  78. Jeg snupper to lodder.

    ReplyDelete
  79. Jeg blir gjerne med, superfine premier!!!! Koppen passer veldig godt inn her hos meg ;-). Jeg tar 2 lodd og krysser alt jeg har! Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart.

    Laila
    lai-ola@online.no

    ReplyDelete
  80. Herlige premier så her må jeg teste ut lykken med 3 lodd. Følger fra før, og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/09/vinn-hos-et-lekent-sinn.html

    God søndag!

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    ReplyDelete
  81. Hei, jeg tar 2 lodd...fine premer asså;) Klem Wilhelmine

    ReplyDelete
  82. Nydelige premier, jeg trekker 2 lodd! :-)

    Klem, Rosa

    ReplyDelete
  83. Prøver meg med 2 lodd jeg da :)

    ReplyDelete
  84. Masse grattis!!

    Jeg tar to lodd, tusen takk :)

    ReplyDelete
  85. Gikk nesten glipp av denne flotte GiveAwayen, jeg! Vil selvfølgelig være med. 3 lodd til meg:-)
    Klem, Elin

    ReplyDelete
  86. Herlig Give Away!! Jeg er med. Kommentar + følger. Heihå!

    ReplyDelete
  87. Kjempespennende gaver du gir bort!! De skulle jeg veldig gjerne hatt ;)
    Tar 3 lodd jeg - har lagt meg til som følger, samt lagt bilde og link i sidebaren min ;)
    --klem--

    ReplyDelete
  88. 2 lodd til meg ;-)

    Klem Lykkeliten

    ReplyDelete
  89. Oj, vad många följare. Grattis! Jag vill gärna vara med och tar då 3 lotter, tack!

    ReplyDelete
  90. Jeg hiver meg med glede med på denne GiBorten :) 2 lodd og masse lykke til til meg ;)

    Og grattis med masse følgere- overhodet ikke rart :)

    ReplyDelete
  91. Så fine premier! Jeg er med, 3 lodd :-)

    ReplyDelete
  92. Et lodd! FIn blogg og fin familie :-)

    ReplyDelete
  93. Selfølgelig vil jeg være med :)
    2 lodd på meg.

    ReplyDelete
  94. Superfin og inspirerende blogg som jeg gleder meg til å følge! jeg er selvfølgelig med på to lodd.

    ReplyDelete
  95. 3 lodd på meg! Har såå lyst på japansk collagebok! hurra!

    ReplyDelete
  96. Selvsagt er jeg med om jeg kommer i siste liten ;-) Jeg elsker disse koppene og x-fingre og tær og håper at en kommer i min retning.
    Tar 1 lodd i kvelde :-)) God helg ...

    ReplyDelete
  97. Fine præmier. Jeg er med på 2 lodder.

    ReplyDelete
  98. Hej!
    Jag har precis hittat till din blogg o det är jag glad för. Den är precis i min smak. Det är klart att jag är med i utlottningen : ) Två lotter till mig tack.
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    ReplyDelete
  99. Oj, oj, jeg rekker akkurat å være med. 2 lodd til meg.

    God helg! :)

    ReplyDelete
  100. oj, gøy!!
    Eg tek gjerne eit lodd!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!