September 16, 2011

En god morgen


En god morgen er et ryddig kjøkken.


3 forskjellige typer brød å velge mellom. ( Eller 2, for det ene er tørt..)


Et stille kjøkken å våkne opp til. PappaRottefinn og Nanino er alt dratt og Mumsi har en
hel! time alenetid før skolen begynner.



En god morgen er favoritt kaffen, Instant Indian Aroma, med sjokolade soyamelk i den
fineste koppen.
   

Å lese om temaet Interiør, høstens farger mm. som jo en interiørfrelst jente som meg sluker rått.

Håper du har en god morgen der du er også ♥

9 comments:

  1. Sååå deilig, Mumsi, kjenner den gode følelsen inni meg av å se bildene og lese den fin teksten:)
    Kos deg i helga også da;)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  2. Å så koselig! Jeg får lyst til å komme på overnatting hvis jeg kan få en slik morgen dagen derpå :)

    ReplyDelete
  3. Herlig, ha en god dag videre også:).

    ReplyDelete
  4. Så herlig!

    Min gode morgen har vært 1,5 times tur med venninne. Fantastisk å har trimmet før klokka ti.

    Ha en fortreffelig fredag og helg!

    ReplyDelete
  5. Så gode bilder, kjenner stemningen og nesten kaffesmaken i munnen! HÅper den gode morgenen også fortsetter i en god, god dag :) klem.

    ReplyDelete
  6. Deilig morgonstemning! Håper resten av dagen din har vore like fin!

    ReplyDelete
  7. Fiiine detaljer!! så digg morrgen :)

    ReplyDelete
  8. Blir så varm og glad i hjertet mitt når jeg ser bildene dine. Takk for gleden du sprer! Håper dagen har vært fin, venn.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!