September 15, 2011

Dagens bilde - Snorre Ytterstad




Elsker dette bildet fra Snorre Ytterstad, f.1969. Det heter "Utskytningsrampe for grantre,
1999-2011 / Launch Pad for Norwegian Spruce 1999-2011.

Han har utstilling på Museet for samtidskunst i Oslo frem til 18 september. (In english.)
Utrolig spennende og interessant utstilling jeg er glad jeg har fått med meg. Der kan man få
tak i dette fotoet gratis, som er en del av utstillingen. Jeg blir glad hver gang jeg går forbi det
på magnettavlen på kjøkkenet.

Det gleder meg at så mange har villet bli med på give awayen jeg har pågang under her.
Skulle ønske jeg hadde en premie til hver og en av dere. Velkommen til nye følgere!

PS. Håper dere bærer over meg med all prøvingen/feilingen jeg driver å styrer med i
layouten min. Jeg har en forestilling av hvordan bloggen skal se ut, men å få det til sånn
konkret er det verre med. Data og særlig Htlm er ikke min sterke side..

3 comments:

  1. Haha, morsomt!!

    Fin ny layout :)

    Og ja, vi skal si ifra til DEG også, neste bloggtreff! Det var ikke meningen å ikke be deg...

    KLEMMER

    ReplyDelete
  2. Hihihi, morro bilde!! :)

    ReplyDelete
  3. Dette er humor som jeg ler av, utrolig:) Fint bilde også:)

    Ha ei flott helg, Mumsi:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!