September 28, 2011

3hjuling


Classic trehjuls sykkel fra Fretex Grønnland til 99kr. Valget mellom å la den stå og å ta den 
med hjem var ikke et vanskelig et, for å si det sånn. Godt å ha en liten sykkel klar til neste vår,
tenker jeg mens jeg glatt overhører pappaRottefinns klager om vår lille overfylte bod. Var det 
ikke et kupp? Jo det mener jeg da, og da er det greit. Klarer fint å ha en full kjellerbod med 
denne finingen i jeg.

  

Etter en prøvetur i bakgården er den nå offisiellt innkjørt. Lykke for en liten Nanino det. 


Takk for alle tilbakemeldinger jeg har fått i det siste. Jeg setter pris på dem alle
og leser alle kommentarer dere legger igjen. Jeg blir stolt og glad og varm i hjertet.
Gode følelser jeg tar med meg på min vei. Jeg har også mørke stunder i min tilværelse og 
da er det så utrolig godt å ha et fristed som bloggen å besøke. Positive kommentarer å lese
og andre givende blogger å gå på besøk til er gull verdt.

Og så hyggelig å se at så mange har meldt seg på min give away! Om du ikke har vært å 
sjekket den ut kan du gjøre det her. Trekningen er på lørdag.
       

8 comments:

  1. Herlig! Likte spesielt det aller første bildet - fult av nostalgi!

    Ha en strålende onsdag :)

    ○ Beate

    ReplyDelete
  2. Sååå fin! Nydelige blåfarge! Jeg hadde Lemmus tohjulsykkel da jeg var liten, rød og fin. :)

    ReplyDelete
  3. jeg elsker å ha dette fristedet, og få besøke så mange fine blogger og få tankene over på andre ting. Jeg eelsker å lese tilbake i arkivet ditt! :) Superfin sykkel, tipper den passer helt til våren :)

    ReplyDelete
  4. Et Kupp!! =) barndomsminne!!

    ReplyDelete
  5. Den sykkelen så skikkelig ut - skikkelig god å sykle på for et ivrig barn. Helt klart et supert kupp. Bare si det til mannen igjen :-)

    ReplyDelete
  6. Den var kjempefin!!! FOR et kupp!!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous5/10/2013

    Thiѕ tеxt is inѵaluаble. How can I finԁ оut mοгe?


    Also ѵisit mу site http://www.4englishexams.com/forum/profile.php?id=74177

    ReplyDelete

Comments makes me smile!