August 30, 2011

Your Mamas Favourite, and mine.


En av mine favorittvegger i Oslo. Grunerhagen barnehage avd. Elvebredden.
En fantastisk produksjon av Your Mamas favourite.


Det gjør meg ekstra stolt og varm i hertet, at en god kompis av pappaRottefinn og meg står bak.  METER og kompanjongen RES. Veggen i barnehagen er fått i stand med hjelp av en ildsjel som arbeider for mer farge på grå vegger her i byen. Jeg vet ikke hvem han er, men han gjør en virkelig flott jobb.
I løpet av en time kunne jeg telle 5 mennesker med kamera som tok bilder! Og det på en vanlig søndags ettermiddag. Jeg tror ikke vi er alene om å like produksjonen. ♥ ♥ ♥
  

På andre siden av huset har Alice fått lov å utsmykke:


Også på et lite skur i barnehagen har hun satt spor etter seg. Sammen med partneren C215. Love it!


Hjemme har vi to av RES sine fisker fra 2009. Jeg er ordentlig glad i fiskene våre.
  

12 comments:

  1. Så fantastisk rått!!! Helt herlig :) Kunne lett hatt det på veggen hjemme også, spør du meg.

    ReplyDelete
  2. Imponerende vegger!! Og helt perfekt å ha på en barnehage, for hva stimulerer vel fantasien bedre enn noe slikt?

    ReplyDelete
  3. Så kult!
    Det er jo helt perfekt med sånt i barnehager, stimulerer fantasien til barna, også så mange fine farger.

    Skjønner jeg må ta meg en tur til Grünerløkka snart, det har plutselig blitt noen måneder siden sist:-)

    ReplyDelete
  4. Så utrolig rått, også i en barnehage da :D Jeg jobber i bhg selv, og skulle gjerne hatt noe slikt der! :D klem fra AM

    ReplyDelete
  5. WOW! Imponerende! FOR noen farger! Dette er noe som alle byer burde sugd til seg. Barnehager er generelt kjedelig utsmykket. Eller..de er vel ikke utsmykket utvendig i det hele tatt..Send dem til barnehagen vår:)

    ReplyDelete
  6. Veldig levende og fint!! Det frisker opp, det må man si! Så til min sorg at noen tullinger har tagget over melkesjokolade-veggen ved Schous plass- veldig trist! :(

    ReplyDelete
  7. Utrolig flott kunst! Og for et flott iniativ å gi mer farge til grå vegger rundt om i byen. Kjenner jeg bare blir enda mer glad i Oslobyen nå!

    ReplyDelete
  8. Jeg har og bilder herfra, som jeg har tenkt å vise i bloggen :) Gikk forbi helt tilfeldig. Elsker bildet av mor og barn <3
    Karoline @ http://krhsverden.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Herlig kunst. Jeg forstår ikke hvordan de klarer å få det så perfekt i så stort format.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!